REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/leasing-kola-zebate-t40382.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
a więc wybierasz pomiędzy większym przebiegiem, a autami od wiejskich rajdowców, którzy woleli wstawić nowe głośniki, niż wymienić olejPikaczuu napisał(a):No tak tylko że wg mnie taki Passat zrobił ze 150 tys więcej bo to jednak auto wygodniejsze,
oczywiście, że tak, ale a3/Gulf GTI to zazwyczaj target młodych ludzi. Poza tym odpowiedziałem niejako dennym argumentem na inny również z kosmosuPikaczuu napisał(a):A dlaczego tak?
A do Passatów nie wkładają głośników? Każdy zawsze w Passacie po 10 tys wymienia olej? Wg mnie to zależy od użytkownika a nie od marki/modelu.
Moim zdaniem zarówno do Passata, Golfa jak i Fiata Stilo czy Dacii Sandero ktoś może ładować głośniki i nie wymieniać oleju jak i odwrotnie
Barol napisał(a):Był ostatnio na forum i gdzieś na fb mi się też przewinął.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... xtor=SEC-8
Czyli rozumiem że powątpiewasz iż 17-20 lat temu bogaty Niemiec, Szwajcar kupował Passaty, A6 czy nie wiem A8 żeby to jeździło jak autobus pks po autostradach i nabijało 60 tys rocznie? Poza tym sworznie czy drążki czy jakieś łączniki za 200 zł do A3 czy golfa to nie to samo co komplet wahaczy do Passata. Stąd postanowiłem że lepiej iść w kompakty, tańsze i realnie mają mniejsze naloty niż klasa wyższa A młodzi no cóż ale to samo jest z BMW E36 czy Civicami V/VImike napisał(a):oczywiście, że tak, ale a3/Gulf GTI to zazwyczaj target młodych ludzi. Poza tym odpowiedziałem niejako dennym argumentem na inny również z kosmosu
Pikaczuu napisał(a):Czyli rozumiem że powątpiewasz iż 17-20 lat temu bogaty Niemiec, Szwajcar kupował Passaty, A6 czy nie wiem A8 żeby to jeździło jak autobus pks po autostradach i nabijało 60 tys rocznie?
Pikaczuu napisał(a):Ciekawe auto ale trochę bym się bał kupić, czy to jakiś niedokończony projekt? jak to jeździ? Nie wiem czy nie lepiej bardziej serię szukać zdrową?
argument bogatego Niemca jest tutaj nie na miejscu, bo w międzyczasie auto miało kilku właścicieli typu Hassan, Wiesław, Mateusz, Sebastian, którzy niekoniecznie mieli kasę na jego odpowiednie serwisowanie (tyczy się również, a może i przede wszystkim a3 etc).Pikaczuu napisał(a):Czyli rozumiem że powątpiewasz iż 17-20 lat temu bogaty Niemiec, Szwajcar kupował Passaty, A6 czy nie wiem A8 żeby to jeździło jak autobus pks po autostradach i nabijało 60 tys rocznie?
No tak ale z kolei znam akcję z Saabem 9-3 2,0T który na hamowni pokazał chyba o ok 5 koni mniejszą moc od serii a potem nie wiem jak to się nazywa ale w realnym teście z komputerem miał problemy z paliwem i podobno pompa nie wyrabiała a na rolkach raptem 5 koni różnicy.szybki napisał(a):Pytałeś o hamownie... dobry stroiciel na hamce wychwyci Ci wszystkie usterki tylko nie wiem czy podołasz psychicznie bo przy 10tym przetestowanym aucie możesz się zdenerwować
Pikaczuu napisał(a):Jeden i drugi zajechany ale, komplet naprawczy Lemfordera do A3 - 350 zł tuleje, sworznie, drążki a do BMW?
Pikaczuu napisał(a):No tak ale z kolei znam akcję z Saabem 9-3 2,0T który na hamowni pokazał chyba o ok 5 koni mniejszą moc od serii a potem nie wiem jak to się nazywa ale w realnym teście z komputerem miał problemy z paliwem i podobno pompa nie wyrabiała a na rolkach raptem 5 koni różnicy.
Dlatego tak pytałem bo mam wrażenie że hamownia to tak jak mierzenie ciśnienia przez pielęgniarkę w przychodnia problemy z krążeniem to dopiero konkretny lekarz specjalista i szereg badań