15-18tyś na ładne autko?

24 Sty 2014, 16:07

tomek1205 napisał(a): Ford mi kazdy odradza... Nawet takie przyslowie mi sie nasuwa na mysl "Każdy Ford g**no wort" ..
Aż mi szkoda na Ciebie słów.. Takie "przysłowia" wymyślają ludzie którzy kupili auto za pół ceny rynkowej..
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

24 Sty 2014, 16:14

Nie wiem kto to wymyslil, ale moze Ci co kupili szroty za pare tysiecy..
Mnie nie stac na nowego narazie wiec nie chce forda.
Potrzebuje auta, do ktorego nie bede wkladal milionow.
tomek1205
Początkujący

Prawo jazdy: 04 07 2013
Auto: Nie mam

24 Sty 2014, 16:21

tomek1205 napisał(a):Potrzebuje auta, do ktorego nie bede wkladal milionow
No to dlaczego odrzucasz Forda :?: Przecież to potwierdza że wierzysz stereotypom.. Każdy samochód może okazać się skarbonką bo to zależy od stanu a nie marki..
Koniu
Forumowicz VIP

Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

24 Sty 2014, 16:27

Bo nie jestem mechanikiem i nie znam sie na samochodach od wewnatrz. Dlatego slucham opinii.
Pozatym jak patrzylem na focusa to za slaby troche. Silnik 2.0 najlepiej albo 1.9. Mondeo juz lepiej ale chyba wszystkie kombinowane.?
tomek1205
Początkujący

24 Sty 2014, 16:38

Jak pod LPG to coś innego jak nie to Ford to bardzo dobry pomysł... Najwięcej zależy od tej instalacji LPG tak naprawdę. Miałeś uprzedzenia to LPG i do Forda a zaraz wyjdzie że albo coś z LPG albo Ford :mrgreen:. Ale tak będzie dla Ciebie najlepiej szczerze mówiąc :yes:. Znaczy Ford nie jest jedyną marką... Ale nie wątpliwie dla Ciebie to jedna z lepszych opcji.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

24 Sty 2014, 16:41

Hmm, niektorzy mowia dobrze o Fordzie niektorzy zle.. Juz nie wiem kogo sluchac...
Sonata sie podoba.. Mondeo tez.. teraz wybrac ktore bedzie mniej problemowe..?
tomek1205
Początkujący