2-3 letni, mocny samochód rodzinny do 180-200 tys. zł

15 Sie 2017, 09:35

Cześć wszystkim.

Planuję kupić samochód dla 5-osobowej rodziny, który starczy na kilka lat i zapewni i duże bezpieczeństwo, i dużą przyjemność jeżdżenia.

Jestem zupełnie nie w temacie, choć jestem kierowcą od 23 lat. Oprócz początkowego Poloneza i Skody 105 ;) zawsze jeździłem Fordami (Mondeo, Focusy, nowe i używane) i nigdy nie kupowałem aut grubo powyżej 50 tys. zł; najwyższym wydatkiem był nowy Focus... Ponieważ teraz chcę przejść na samochód innej klasy i za większe pieniądze, a nie mam o tym pojęcia -- WSZELKIE uwagi mile widziane.

Wymagania

- Maks. 200 tys zł
    - Maks. 3-letni, lepiej 2-letni lub roczny
    - Mocny silnik: bez przesady z mocą, ale chodzi o taki, dzięki któremu jazda będzie komfortowa i nie będę czuł "wysilania się" samochodu -- takie uczucie miałem często we wszystkich moich Fordach. Myślę, że potrzebuję czegoś w okolicy 250-300 KM w zależności od wagi auta
    - Automatyczna skrzynia biegów
    - Poduszki powietrzne i kurtyny ze wszystkich możliwych stron

Celowo nie podaję, czy ma być SUV czy sedan -- chciałbym, żebyście poradzili. Nie mam ŻADNYCH preferencji co do marki ani typu -- ma bezpiecznie wozić mnie, żonę i 3 dzieci. W tym przedziale cenowym jest bardzo duża różnorodność i już mam zamulony umysł: można na przykład kupić Mercedesa GLE, można też świetnie wyposażoną Skodę Superb. Ale ja o tych autach nie mam zielonego pojęcia, zawsze to były samochody „bogatszego sąsiada”.

Każda konstruktywna uwaga mile widziana. Także na temat tego GDZIE takie auto najbezpieczniej kupić.

Pozdrowienia!
Podstawek
podstawek
Nowicjusz

Prawo jazdy: 15 05 1994
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

15 Sie 2017, 09:59