REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
HillClimbFanatic napisał(a):no ja tam nie powiem chętnie bym przyjal takiego mustanga do garazu tylko z malym ale - jak juz ktos wspomnial wyzej,a takze panowie z "top Gear" gdy testowali model 2007 - pierwsze co to zawieszenie na smietnik i kupic nowe lepsze bo to jest przezytek.zobaczymy jak z modelem 2008 moze pomysla nad tym juz w "serii"
kedlaw2 napisał(a):HillClimbFanatic napisał(a):no ja tam nie powiem chętnie bym przyjal takiego mustanga do garazu tylko z malym ale - jak juz ktos wspomnial wyzej,a takze panowie z "top Gear" gdy testowali model 2007 - pierwsze co to zawieszenie na smietnik i kupic nowe lepsze bo to jest przezytek.zobaczymy jak z modelem 2008 moze pomysla nad tym juz w "serii"
Cytat z topgear.com One feature it might have been an idea to update from the original - it can't be seen, so why not? - is the live rear axle. While drag race fans like this simpler set-up, an independent suspension would make the car handle better and more predictably. It's a bit more expensive - ah, that's why not - but it would probably be worth it.
Powyższy tekst wyraźnie stwierdza ze zawieszenie mogło by być niezależne ale jest jak w oryginale czyli live rear axle i jest to rozwiązanie preferowane przez miłośników drag racing (wyścigów na torze np formula 1) Twój wpis, ze zawieszenie to śmietnik to błędna interpretacja lub błędne tłumaczenie. Może jeszcze zaproponujesz automatyczna skrzynie biegów i napęd na 4 Kola do auta sportowego? Pozbawisz auto całkowicie przyjemności prowadzenia. hehehe
HillClimbFanatic napisał(a):co do top gear nie czytalem artykulu ale ogladalem program i o ile sie nie myle "hamond" powiedzial ze chetnie by kupil podstawowa wersje 2007 tylko odrazu wymienil zawieszenie co potwierdzil jeszcze raz po przejezdzie "stiga" po torze gdzie auto wypadlo srednio a co do automatu to do sportowej jazdy zgadza sie pewnie ze manual, za to do drag racingu najszybsze auta maja tylko i wylacznie automat -w dodatku 3 biegowy.