2008 Mustang Bullitt

26 Gru 2007, 16:27

HillClimbFanatic napisał(a):no ja tam nie powiem chętnie bym przyjal takiego mustanga do garazu tylko z malym ale - jak juz ktos wspomnial wyzej,a takze panowie z "top Gear" gdy testowali model 2007 - pierwsze co to zawieszenie na smietnik i kupic nowe lepsze bo to jest przezytek.zobaczymy jak z modelem 2008 moze pomysla nad tym juz w "serii"


Cytat z topgear.com One feature it might have been an idea to update from the original - it can't be seen, so why not? - is the live rear axle. While drag race fans like this simpler set-up, an independent suspension would make the car handle better and more predictably. It's a bit more expensive - ah, that's why not - but it would probably be worth it.

Powyższy tekst wyraźnie stwierdza ze zawieszenie mogło by być niezależne ale jest jak w oryginale czyli live rear axle i jest to rozwiązanie preferowane przez miłośników drag racing (wyścigów na torze np formula 1) Twój wpis, ze zawieszenie to śmietnik to błędna interpretacja lub błędne tłumaczenie. Może jeszcze zaproponujesz automatyczna skrzynie biegów i napęd na 4 Kola do auta sportowego? Pozbawisz auto całkowicie przyjemności prowadzenia. hehehe
kedlaw2
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Wrocław

26 Gru 2007, 16:40

w nowej Korwecie jest silnik z tego kresu, 6 litrów v8. Nawet jakiś czas temu było porównanie z Porszakiem. W kategorii silnik to był ubaw, ponieważ podobne rozwiązania były niedaleko w muzeum, obok którego był test aut. Niezawodne to one może są, bo b. długo produkowane, więc już opanowali te dziadki w miarę dobrze.
W Stanach bywam, żadna rewelacja.
Z tymi opisami programów to naprawdę potrafisz rozbawić. Wymień może jeszcze z 10. Oczywiście w innych krajach pewnie nie wiedzą co to komputer, o obsłudze nie wspominając ...
Wiem jak chodzi 8 cylindrów.
Dobijające jest wykończenie tych aut. Dodatkowo skrzynie automatyczne, w większości, to też modele co najmniej równe mi wiekiem.
Dopiero w miarę nowsze, 5 biegowe są na jakimś tam poziomie, ale to i tak co najmniej dekadę za Europą.
Dlaczego tak jest ? Jankesi robią jak najtańszym kosztem auta. Tak naprawdę zobacz kiedy skończyły sie problemy finansowe tamtejszych koncernów.
WitP_tsaJ4145
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 178
Miejscowość: Śląsk/kujawsko-pomorskie

26 Gru 2007, 17:35

Masz tendencje do przekręcania moich wypowiedzi. Użycie programów komputerowych podawałem w kontekście silniki kiedyś i silniki dziś a nie silniki amerykańskie i silniki japońskie. Sorry ale taka polemika mnie nie bawi.

a co do silnika corvette to podaje parę faktów, porównaj silnik z 1967 roku z silnikiem z 2007 roku

1967 rok dwa typy silnika - pojemność 327 i 427 cubic inch (5.35 litra i 7 litrów)
2007 rok dwa typy silnika - pojemność silnika 6.2 litra i 7 litrów

O silniku 7 litrowym już pisałem ze ma mniejszy blok i największą pojemność skokowa w historii General Motor. Czy jest sens porównywać dalej silnik o pojemności 5.35 litra z obecnym 6.2 litra? Chyba nie.
Nie będziemy porównywali jabłek z pomarańczami.
kedlaw2
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Wrocław

26 Gru 2007, 19:22

kedlaw2 napisał(a):
HillClimbFanatic napisał(a):no ja tam nie powiem chętnie bym przyjal takiego mustanga do garazu tylko z malym ale - jak juz ktos wspomnial wyzej,a takze panowie z "top Gear" gdy testowali model 2007 - pierwsze co to zawieszenie na smietnik i kupic nowe lepsze bo to jest przezytek.zobaczymy jak z modelem 2008 moze pomysla nad tym juz w "serii"


Cytat z topgear.com One feature it might have been an idea to update from the original - it can't be seen, so why not? - is the live rear axle. While drag race fans like this simpler set-up, an independent suspension would make the car handle better and more predictably. It's a bit more expensive - ah, that's why not - but it would probably be worth it.

Powyższy tekst wyraźnie stwierdza ze zawieszenie mogło by być niezależne ale jest jak w oryginale czyli live rear axle i jest to rozwiązanie preferowane przez miłośników drag racing (wyścigów na torze np formula 1) Twój wpis, ze zawieszenie to śmietnik to błędna interpretacja lub błędne tłumaczenie. Może jeszcze zaproponujesz automatyczna skrzynie biegów i napęd na 4 Kola do auta sportowego? Pozbawisz auto całkowicie przyjemności prowadzenia. hehehe


co do top gear nie czytalem artykulu ale ogladalem program i o ile sie nie myle "hamond" powiedzial ze chetnie by kupil podstawowa wersje 2007 tylko odrazu wymienil zawieszenie co potwierdzil jeszcze raz po przejezdzie "stiga" po torze gdzie auto wypadlo srednio a co do automatu to do sportowej jazdy zgadza sie pewnie ze manual, za to do drag racingu najszybsze auta maja tylko i wylacznie automat -w dodatku 3 biegowy.
"przyspieszenie to najlepszy sposób spędzenia czasu pomiędzy zakrętami"
HillClimbFanatic
Początkujący
 
Posty: 77

27 Gru 2007, 16:13

HillClimbFanatic napisał(a):co do top gear nie czytalem artykulu ale ogladalem program i o ile sie nie myle "hamond" powiedzial ze chetnie by kupil podstawowa wersje 2007 tylko odrazu wymienil zawieszenie co potwierdzil jeszcze raz po przejezdzie "stiga" po torze gdzie auto wypadlo srednio a co do automatu to do sportowej jazdy zgadza sie pewnie ze manual, za to do drag racingu najszybsze auta maja tylko i wylacznie automat -w dodatku 3 biegowy.


Co do programu i informacji na stronie internetowej to malo prawdopodobne jest aby informacje roznily sie. Tak wspomina sie o wymianie zawieszenia do jazdy na torze, ale nie okreslil tego w taki sposob "pierwsze co to zawieszenie na smietnik i kupic nowe lepsze bo to jest przezytek", wrecz odwrotnie okreslil je jako bardzo dobre.
Co innego jazda na torze a co innego na normalnych drogach, ciekawe jak wypadłyby testy aut z zawieszeniem na tor w normalnym pomykaniu po np. polskich drogach.

Zgadza sie, sa rozne wersje aut do drag racing. Sa tez wersje ze skrzynia automatyczna dwubiegowa a i sa tez takie co maja jeden bieg. O silnikach rakietowych nie wspomne :) Ale to sa wszystko auta poprzerabiane a nie fabryczne.
Wracajac do zawieszenia Bullitta to znajdziesz wiecej zwolennikow zawieszenia w jakie zostal wyposazony fabrycznie. Kwestia preferencji. Znam przypadek gdzie wlasciciel Porsche 4S, ktore ma naped na 4 kola z automatyczna skrzynia biegow tiptronic itd itp i kosztuje majatek narzeka bo auto za dobrze sie prowadzi, wrecz jakby przyklejone do drogi a nieraz chcialby sobie poszalec z poslizgiem jak swoim poprzednim porsche, ktore nie mialo napedu na 4 kola. Co kto lubi. Tak samo jak z kobietami. Jeden woli blondynki a drugi brunetki.
kedlaw2
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Wrocław

27 Gru 2007, 16:54

pewnie ze sie zgodze- kazdy ma swoje preferencje gusta i gusciki a w temacie mustanga nie ma co rozwazac na temat przewagi automatu w dragu a manualu na trasie bo to oczywiste, co do zawieszenia to mozliwe ze wymienione na bardziej "torowe" lepiej by sie sprawdzilo w szybkiej szosowej jezdzie a byc moze wielu by to nieodpowiadalo bo wola mustangiem poprostu sie lansowac przy 50km/h i im w zupelnosci starcza :) co osoba to moze byc inna opinia i przeznaczenie tego typu auta - a co do porsche zgadzam sie tiptronic to nieporozumienie mowiac delikatnie i moze z ta skrzynia osiaga lepsze przyspieszenia to i tak wolal bym rowniez w pelni reczna chociaz pewnie sa tacy ktorym by to odpowiadalo tak samo jak naped na 4 kola w porsche czy lamborghini :)
"przyspieszenie to najlepszy sposób spędzenia czasu pomiędzy zakrętami"
HillClimbFanatic
Początkujący
 
Posty: 77
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowa premiera Golfa Varianta
    Podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Volkswagen prezentuje – jako światową premierę – nowego Golfa Varianta. W porównaniu z poprzednikiem nowy Golf Variant jest lżejszy nawet o 105 kg. Po raz pierwszy ...

30 Gru 2007, 20:31

Auto jak prawie kazde spala hektolitry paliwa, nie skreca, jest mocne. Z wylądu bardzo mi sie podoba. Ale wolał bym jego starszego brata z 1969r.
pozdro for all
michalp
Początkujący
 
Posty: 99
Miejscowość: Wołczyn

10 Sie 2008, 06:31

[youtube]http://pl.youtube.com/watch?v=keaquWRyPjQ[/youtube]

No jak nie skręca :-)) Prawą nogą skręca -- właśnie o to chodzi żeby z tyłu był sztywny most, a most nie ma wielkiego wpływu na skręcanie ... jeździłeś kiedyś takim autem ?? TO nie wiesz o co chodzi :lol:

Naprawde nie wiem czego oczekujesz po aucie w cenie lepiej doposażonej PANDY (40tys zł za nówke 210 KM V6) - pokaż lepsze auto w tej cenie !


[youtube]http://pl.youtube.com/watch?v=0H_As-sLkQA[/youtube]

zobacz sobie gdzie go wcisneli ;-)




I posłuchajcie sobie co mówi EUROPEJCZYK - mało tego NIEMIEC - o zawieszeniu Mustanga

[youtube]http://pl.youtube.com/watch?v=CyEgZR6P5Qw[/youtube]


Owszem przy starym Mustangu wygląda plastikowo i tandetnie ;-)

Co do amerykańskich silników i zawieszeń - to jest auto które sprzedaje się w ilości 100 tysięcy rocznie !! Za cene bazową 40 tysiecy złotych , cos jak Ford Focus , tylko 210 KM z 4.0 ma zamiast 1.6 benzyna 115 KM ;-)) albo 300 KM z 4,6 litra za 55.000 zł to tak źle ?





A który europejski silnik ma o wiele lepiej ?

Audi A5 4,2 354 KM ?
Mercedes E 4,3 v8 280 KM ? (albo podobny do Mustanga CLK z tym samym silnikiem ??)
BMW 540i 4.0 v8 306 KM ??
Mercedes CL 500 5.0 v8 306 KM ??


A może japoński Lexus SC430 4,3 V8 286 KM jest o wiele lepszy ?

Przy czym żaden z wymienionych europejczyków/japończyków nie kosztuje mniej niż 2-3 sztuki Mustanga V8 albo 3-5 sztuk V6 ;-)))
InzRuchu
Początkujący
 
Posty: 116

11 Sie 2008, 09:24

Mustang Bullitt to potężny samochód.
Smok1996
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: Okolice Krakowa