22 tys na BMW lub...?

16 Sty 2017, 01:10

Cześć. Myślę nad zmianą samochodu pod koniec lutego. Budżet jakim dysponuje to ok 22 tysięcy złotych.
W życiu nie miałem styczności ani z Audi ani z BMW ani z Mercedesem bo całe życie jeżdżę służbowymi. Teraz zmieniam pracę więc będę potrzebował auta na Wrocław i okolice.
Nie chce czystej benzyny. LPG lub diesel. Podobają mi się 3, 5 i 7 z BMW. Z Merca C i E klasa a z Audi to chyba niewielki wybór, jedynie A4.
Kryteria jakimi się kieruje to zdecydowanie nie moc, nie prędkość lecz
- Koszty utrzymania
- Wygoda
Auto na miasto. Co polecacie i dlaczego? Kiedyś dzięki wam kupiliśmy z tatą Peugeota 407, może teraz też pomożecie? :)
Loczek
Początkujący

16 Sty 2017, 16:29

Dużo czytam o tych samochodach i wychodzi, że w moim budżecie przy e46 najlepiej 3 litry diesel, siódemka odpada bo koszty mnie zjedzą, a przy Mercu C klasa ale ruda go bierze. Przy Audi muszę doliczyć jeszcze AC. Nie znam się na motoryzacji ale wychodzi, że żeby jeździć markami to muszę mieć dużo więcej pieniędzy. A mi zależy na bezawaryjnej jeździe, dlatego też zastanawiałem się nad tymi markami a nie nad Skoda czy Kią. Łatwo też z ewentualną sprzedażą.
Loczek
Początkujący

16 Sty 2017, 19:12