~25 tyś benzyna automat

15 Mar 2018, 14:13

Wybacz, ale nie piszesz jasno, raz o 3 sekcjach, a raz o całości że 1100 zł. Nie jestem kobietą i się nie domyślę. Po co te złości? Szkodzą ;)

IMO F,G,H bym brał. E jest bez sensu, bo takie wycieki sprawdzisz podczas innych sektorów (albo nawet na kostce przed salonem, wystarczy 5 minut postać).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

15 Mar 2018, 23:55

Dzięki za podpowiedź, nie można było tak od razu? :mrgreen:
W sumie w E zależało mi na sprawdzeniu pompy wody. No i myślałam, że sprawdzenie tych wszystkich płynów tam wymienionych też jest ważne. Ale wolałam najpierw was zapytać
Rhaegar
Nowicjusz
 
Posty: 34
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

16 Mar 2018, 08:59

Pompę wody i tak się wymienia, jeśli nie masz na nią papierów. Więc po co sprawdzać. To samo z płynami i filtrami - to i tak wymieniasz :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Mar 2018, 14:48

No tak, nie pomyślałam o tym, masz rację.
Wybiorę te trzy, coś jeszcze warto? Wolę sprawdzić przed zakupem i trochę dopłacić, bo jak potem się okaże, że oprócz rozrządu pompy i wszystkich olejów będę musiała wymienić wyrobioną maglownicę i parę innych rzeczy to się grubo zdziwię przy płaceniu

Przeglądam forum bmw co tam trzeba sprawdzać, co ile i za ile, ale materiału mam na dwa miesiące czytania
Rhaegar
Nowicjusz
 
Posty: 34
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

16 Mar 2018, 15:00

Różne są opinie. Moim zdaniem warto jedynie podpiąć pod dobrego kompa, sprawdzić błędy itp. Tutaj elektronika zaczyna być droższa od mechaniki.

A czy podpora wału będzie do wymiany, łożyska, gumy drążków itp... I tak to wyjdzie z czasem. "Na oko" można ocenić czy auto jest gruzem po jeździe testowej, ale jeśli nie masz pojęcia bladego to lepiej co nieco zapłacić i niech sprawdzą. Tylko to i tak nie daje żadnej gwarancji.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Mar 2018, 22:22

galakty napisał(a):Moim zdaniem warto jedynie podpiąć pod dobrego kompa, sprawdzić błędy itp.

Zastanawiam się nad tym testem komputerowym, tylko to dodatkowe 450 zł. Chyba że zrobiliby F, G, H i jak byłoby w porządku, to wtedy J. Bo mogę go już po zakupie oddać do znajomego żeby sprawdził usunął błędy, ale chyba lepiej żeby zrobili to w aso.

Druga sprawa. Przeczytałam wszystkie wątki o e60 z ostatniego roku i wszędzie pisaliście, że do e60 nie ma co podchodzić poniżej 35 tys. Tylko była tam mowa o 2.5, 3.0, jak to się ma do tego ogłoszenia? Bo faktycznie najładniejsze egzemplarze widziałam 32-34 tys, ale to wszystkie były właśnie 3.0 albo 2.2 ale rok 2006, albo trochę mniejszy przebieg.. tutaj niepopularny silnik (zresztą i w tym wątku odradzany), normalny przebieg, wyposażenie podstawowe i po szkodzie parkingowej (niewielkiej) - cena nie jest podejrzana?
Rhaegar
Nowicjusz
 
Posty: 34
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna