pipsis napisał(a): No ale to 1.8t a3 lub a4 to całkiem ciekawie by wyglądało pewnie po modach
Tylko że 1,8T w A3 to chyba 1 generacja? druga tego silnika nie miała to przy 20-30 tys szukać A3 8L czyli jakby nie patrzeć Golfa IV to trochę bezsens. Chyba że S3 albo Leon Cupra
Autorze szukaj zdrowej, zadbanej A3 8P 2,0 T silnik z Golfa V GTI, na pasku, co to za różnica czy 12 letnie 1,8T czy 14 letnie 2,0 TFSI.
Jeden i drugi może wymagać remontu.
tylko że 2,0T 200 koni po sofcie za 1000 zł to masz 240 koni, żeby tyle przy A4 1,8T wycisnąć to nie wiem czy Ci 8 tys starczy na turbo, wtryski i inne zabawki + strojenie a i tak auto ciężkie to gorzej się będzie zbierać.
Chyba że w grę wchodzi lpg, to tutaj gorzej ale takie A3 2,0T gniecie na łopatki niesamowicie.
Tak na prawdę 1,8T to stare zabytki S3 8L czy Leon Cupra, natomiast krowy typu A4 przy 160 koniach szału nie robią a po sofcie to najwyżej jadą przyjemnie, żeby to konkretnie uderzało to tak z 250 minimum, to już nie jest takie proste żeby tyle wyciągnąć.
http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-bfb-163km ... m-stage-2/To rzeczywiście może lepiej iść w coś innego albo mocniejsze wersje A4.