REKLAMA
Podstawowe kryteria zestawienia:
- limuzyna segmentu E
- silnik benzynowy o mocy ok. 250KM
- automatyczna skrzynia biegów
- modele z okolic 2006 roku
Wytypowane modele do zestawienia:
- Chrysler 300C 3,5 - 249KM
- Citroen C6 3,0 - 211KM
- Honda Legend IV 3,5 - 295KM
- Lexus GS 300 mk3 - 249KM
Zestawienie (kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na koszt rozrządu i amortyzatorów (OEM - brak zamienników), pompy wody (AISIN), końcówek drążków (FEBI) i łączników stabilizatora (FEBI) w Hondzie, rozrządu (SKF) w Citroenie oraz łożyska koła (SKF) w Lexusie.
Względnie niskie koszty eksploatacji Chryslera spowodowane są pokrewieństwem z Mercedesami w210 i w211. W przypadku Citroena jest to zasługa rozwiązań zaczerpniętych z Citroena C5 i Peugeota 407 (np. zawieszenie hydropneumatyczne).
W Lexusie stosowano dwa rodzaje silników w modelu GS 300 różniące się rodzajem wtrysku. Wersja o oznaczeniu 3GR-FSE wyposażona w wtrysk bezpośredni była dedykowana na rynek europejski i północno-amerykański. Silnik z wtryskiem pośrednim 3GR-FE skierowany był na rynek azjatycki.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
edit:
Dodanie ankiety