4x4 do 10.000zł

21 Kwi 2008, 18:38

Dzień dobry

Ja widać nowy jestem na forum ale chciałbym poradzić się was w dwóch tematach.

Ogólnie chodzi o terenówkę w tym temacie jestem zielony chciałbym się od was dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego auta chodzi na przykład ze posiada napęd na 4 kola ,reduktory ,blokady mostów i w ogóle dużo różnych rzeczy .gdzie zajrzeć sprawdzić luz czy jego brak .Gdzie ma stuknąć gdzie puknąć a gdzie ma być cichutki. Jak podzespoły powinny chodzić.

A druga sprawa to tak jak każdy zapytam co polecacie.
Miała by być to moja pierwsza terenówka ale żaden monster i typowy Off Road .chodzi tu o auto którym można zjechać z drogi w leśne chaszcze i bezdroża no i które na pierwszym wyjeździe mnie nie zabije swoja mocą i umiejętnościami .miało by być to auto na początki .Od dawna marzyłem o taplaniu się w błocie po pas i godzinach spędzonych w wyciąganiu auta z błota , ekstremalnych podjazdach, zjazdach no i trochę większych kałużach.

W grę wchodziło by jakieś 10000 zl na pewno Diesel myślę ze silnik ok 2,5-3L no i roczniki myślę ze po 90r.
Rozglądałem się za Isuzu Troper ,Nissan Patrol ,Mitsubishi Pajero ,Opel Frontera(o którym za dobrych słów nie słyszałem)
No i oczywiście czekam na wasze propozycje

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Skrokson
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław
Auto: Vito

21 Kwi 2008, 21:36

Witam.
Jeśli masz 10tysi to kup auto za 8tysi, a pozostałe dwa przeznacz na naprawy i pakiet startowy - rozrząd, oleje, luzy itp.
Patrol fajne auto, niestety sporo pali. Trupek też fajny ale silnik wybuchowy. Frotki w tych pieniądzach nie kupisz. Pomyśl może o Mitsu Pajero, Daihatsu Rocky i benzyniakach Daihatsiu Feroza, Suzuki Samuraj lub Vitara.

Na co zwrócić uwagę przy kupnie przeczytaj tu: na-co-zwrocic-uwage-przy-zakupie-terenowki-vt6350.htm

Zmieniłem Ci trochę temat - teraz wiadomo o co pytasz. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

21 Kwi 2008, 22:42