03 Maj 2024, 10:54
Problem z W211 jest taki,że potrafią generowac niemałe koszty,dlatego w mojej okolicy znikła całkiem po nagłym wysypie,już nie ma nikt,dlatego jej nie kupiłem,diesle przedlift masakryczne przebiegi,SBC to już nie tragedia ale strach wypuszczać się takim autem dalej,nowsze modele ,bywa jeszcze gorzej,po prostu wyjeżdżone też,tutaj jest problem,przebiegami na blacie nie ma co się sugerować,340 tyś km na mechanice mojego auta nie zrobiło żadnego wrażenia,elektronika sobie tańczy jak jej pasuje,to niestety nie AUDI z tamtych lat.Mazda 6 to świetny pomysł,z pewnością te auta są lepsze od Mercedesów pod względami wszelakimi,Mercedesy wypadają nadzwycza słabo w ogólnych ocenach mechaników,ale jak już wspomniałem,Mercedesy są wyjeżdżone do podszewek,trzymają fason,to fakt,gigantycznych przebiegów nie wykuca ot tak sobie,dlatego można się naciąć oceniając np.stan wnętrz.Najlepsza opcja MAZDA 6 2.5 ze Stanów,tyrknięta tak,by spawacz nie miał czego tykać,tylko wymiana elementów,tam przeb.nie cofają,nawet nie ma porównania jeśli chodzi o koszty wymian elementów w porównaniu z Mercedesami,np.nowa chłodnica w ASO nawet jest tańsza od używanej w Mercedesie,o lampach nawet nie wspominam,mam porównanie,3 bracia poszli tą drogą,W204,M CX-3,M CX-5,trzy auta z b.małymi przebiegami,W204 60 tyś km,CX-3 ok.30 tyś km,CX-5 15 tyś km,zadnego auta spawacz nie dotknął,wymiana elementów tylko,w żadnym pod.nie wystrzelone,całkowite koszty wraz z zakupem auta na gotowo wyszły połowę taniej niż średnia cen,wyglądają jak nowe,no i te przebiegi,nie psują się w ogóle,jedynie w W204 wymiana szczotek w rozruszniku,brat b.dużo jeżdzi na miejscu,puka km.częste rozruchy.Mazdy to Poezja,po prostu,świetne silniki 2.0,2.5 (Sky activ obydwa),b.ekonomiczne,polecam tą drogę jeśli coś,ale nie kupować auta zrobionego na gotowo!