6-8 tys. - dojazd do pracy i czasem trasa

31 Sty 2015, 10:37

W Lagunie nie podoba mi się troche tył ale ogólnie wygląda dość ładnie.
BMW bardzo ładne ale już sprzedane.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Lut 2015, 14:04

Lagunę będę chciał obejrzeć w tym tygodniu, do stargowania wydaje mi się - muszę tylko umówić się z moim mechaniorem:).

Chciałem od razu dobrać jeszcze kilka egzemplarzy co by za jednym autem tylko nie jeździć, wziąłem kobitkę żeby powiedziała co jej się podoba to doszedł jeszcze m.in. Rover ;), myślicie że w takich pieniądzach warto? Wrzucam jeszcze kilka linków:

[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - tu chyba mały silnik do takiej budy
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
Lockwood
Nowicjusz
 
Posty: 23

01 Lut 2015, 14:18

Na Rovera 75 musisz mieć minimum 10k.
Volvo ok ale niestety nie jest tanie w utrzymaniu.
Srebrna Vectra jakaś wieloodcieniowa i nie było takiego silnika jak 2.0 120km..
Bordowa ładna,na plus że 10lat w jednych rękach ale tylne nadkola powoli łapie ruda.
Omega dostała z tyłu (klapa krzywo spasowana) i niska cena.

A co powiesz na Leganze?
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Lut 2015, 14:31

Powiem Ci że nie mam oporów, nie jest to najpiękniejszy wóz na świecie ale cena fajna i strzelam, że eksploatacja tania. Tylko czy to jakiś konkretny egzemplarz polecasz czy po prostu poglądowo?
Lockwood
Nowicjusz
 
Posty: 23

01 Lut 2015, 14:33

Ogólnie przeglądałem oferty ze śląska/małopolski i mało jest na sprzedaż a ten co wrzuciłem wygląda najlepiej i co więcej z mojego miasta :mrgreen: tylko kwestia automatu.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Lut 2015, 14:35

Trochę mam wątpliwości co do starego auta w automacie, warto zerknąć zawsze.

A co do Volvo - powiedzmy że nie przeraża mnie aż tak koszt części, pytanie czy np. to z silnikiem 2.0 nie wydaje się za tanie? Bo to od pierwszego właściciela "seems legit" ale boję się, że 1.6 w nim, jeszcze jak będzie chęć zagazować, to będzie można przysnąć przy przyspieszaniu ;)
Lockwood
Nowicjusz
 
Posty: 23
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak działają aukcje samochodów poleasingowych?
    Kupno samochodu jest zawsze niemałym wyzwaniem. I dotyczy to zarówno małych oraz średnich przedsiębiorców, jak i osób prywatnych. Spora część używanych samochodów sprzedawana jest przez handlarzy, ...

01 Lut 2015, 14:38

No fakt mocy może brakować ale samo auto bardzo ładne i sprzedający wydaje sie być uczciwy.
Ten z 2.0 fakt troche tani i zalatuje mi handlarzem..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Lut 2015, 23:45

Padło na S40

Mechanior stwierdził - delikatnie mokra prawa strona silnika (jakiś drobny wyciek), kazał się nie przejmować. Plus delikatnie terkocze koło zmiennych faz rozrządu (ponoć klasyka przy tym modelu) - tu akurat wypowiedział się gość, który serwisował ten samochód przez ostatnie kilka lat+ogólnie całe życie robi Volvo - kazał nie robić póki nie będzie tragedii bo szkoda kasy.

Także po stargowaniu do 6800 jest auto typu "sprawdzić, zrobić drobiazgi, lać i jeździć". Dzięki za całą pomoc, teraz zabawa w papierologię.
Lockwood
Nowicjusz
 
Posty: 23

03 Lut 2015, 00:38

Lockwood napisał(a):Także po stargowaniu do 6800 jest auto typu "sprawdzić, zrobić drobiazgi, lać i jeździć". Dzięki za całą pomoc, teraz zabawa w papierologię.

Dobry wybór. Daj jakieś zdjęcia jak możesz :ok:
Powodzenia i Pozdrawiam :)
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

03 Lut 2015, 07:20

Mówisz o tym czarnym z 1ręki? Troche sporo zszedł z ceny ale jak mówisz że ogólnie ok to tylko brać :ok: szerokości.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Lut 2015, 21:33

To tak co by nie było że "popytał i zniknął":

Gdybyście kupowali kiedyś stare Volvo S40 w benzynie - zerknijcie na poziom płynu chłodniczego - ja nie zwróciłem uwagi. Jest za dużo, najprawdopodobniej mam w nim olej - uszczelka pod głowicą to pierwsza diagnoza. Poza tym wspomniane koło zmiennych faz rozrządu i najpewniej poduszka skrzyni biegów (trochę brzęczy przy przyspieszaniu).

Na dzień dzisiejszy zostawiłem auto u mechanika żeby je odpicował od strony mechanicznej, mimo wszystko sprzedawca nie ściemniał (za dużo ;), więc nie ma tragedii.

Ogólnie do tej pory włącznie z powyższymi stan remontowo/kosztowy wychodzi tak:
-Łącznik elastyczny wydechu
-Uszczelka pod głowicą
-Koło zmiennych faz rozrządu
-Wymontowanie antynapadu (gnój się włączył ni z tego ni z owego na ruchliwym skrzyżowaniu)
-Jeden uszczelniony simmering

6800 plus minus 2300 (zależy ile będzie zabawy z uszczelką/planowaniem głowicy/czyszczeniem układu chłodzącego). Nie jest źle.

Jak chodzi o zdjęcia - mam w planach zrobienie na okres wiosna/lato:
-Małe poprawki lakieru (pare centymetrów tylnych nadkoli, pod lusterkiem pasażera i przód prawych tylnich drzwi)
-Polerka
-Regeneracja alufelg (piaskowanie+malowanie)

Wtedy chętnie podeślę - wiem że trochę trzeba będzie w ten samochód włożyć, żebym był z niego w pełni zadowolony, ale strasznie mi się podoba i chętnie zrobię z niego porządne auto a nie tylko dupowóz.
Lockwood
Nowicjusz
 
Posty: 23