REKLAMA
Witam. Problem z autem zaczał się po wymianie uszczelki pod głowicą i wymienie rozrządu. Robił to mechanik "od wszystkiego" i...
Po odebraniu auta auto nie dość ze było zamulone spalało więcej paliwa około 7l/100km {spalanie wcześniejsze 6l/100km w cyklu mieszanym), i odpalało z wyraźnym trudem...
Po kilku mechanikach okazało się że: kąt wałka rozrządu został źle ustawiony, rozrząd był źłe ustawiony, oringi przy pompowtryskach były po wymianie uszczeki pod głowicą założone te same i w dość ektremalny sposób... po wymienie oringów i ustawienu rozrządu i wałka auto jeździ nieco mocniej odczuwalne około 80KM ze 105 KM wcześniejszcyh, spala więcej po średnie spalanie na trasie to 9l/100km przy bardzo oszczędnej jeździe. auto zaczęło normalnie odpalać.
czy wiecie może gdzie w Poznaniu znajdę profesionalnego mechanika od diesla, albo co może być przyczyną?
ostatni mechanicy wydawali się nawet dobrzy powiedzieli że silnik ma odpowiednie parametry sprężania i jakieś dobre kąty itd itd... co może być przyczyną tak dużego spalania
Auto Seat altea 1.9 tdi/105KM rok 2004. Pomocy