A4 B5, Omega czy warto

10 Gru 2014, 11:27

Witam, myślę nad zakupem Audi A4 B5, lecz tylko jedna rzecz mnie od tego odciąga, w.w wielowahacz. Chciałbym prosić o opinię użytkowników, jaki jest teraz koszt wszystkich wahaczy oraz czy na prawdę taki zabieg trzeba robić co około 20 tyś. km?

Następnie Omega, interesuje mnie wersja po FL, więc do rzeczy, czy wersja po lifcie ma lepszą blacharkę niż przed? Widziałem parę przed FL i nie ciekawie to wyglądało, następnie jak wygląda sprawa z zawieszeniem? Części tanie? I ogólnie czy warto, najchętniej przeczytam opinie użytkowników, lecz zapraszam wszystkim do dyskusji. Dzięki za pomoc. :)
Ostatnio edytowany przez Sharky, 11 Gru 2014, 00:46, edytowano w sumie 1 raz
Sharky
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: Peugeot 106
Rok produkcji: 1994

10 Gru 2014, 15:16

20-30 tysięcy km i 2k w plecy.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

10 Gru 2014, 20:13

Dużo zależy od jakości dróg. Jak będą marne to tak jak Koniu napisał ale jak równe to może dobijesz do 80tys. nawet przy markowych częściach.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

11 Gru 2014, 18:26

Odświeżam, chciałbym jeszcze przeczytać jakąś sensowną opinię na temat Omegi, z góry dzięki :)
Sharky
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: Peugeot 106
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mazda 3 - kompaktowy hatchback do miasta
    Zainteresowani zakupem Mazdy 3 z automatyczną skrzynią biegów mają do wyboru jedną jednostkę – 120-konny silnik o pojemności dwóch litrów. Według danych producenta jego spalanie wynosi 5,6 l/100 ...