A4 b6 vs a4 b7 vs bmw e60/90 vs passat b6?

23 Lis 2016, 22:12

Witajcie panowie.Które z tych aut bedą najlepsze ? Jakie koszty utrzymania poszczegolnych aut? potrzebuje autka ktore nie bedzie palic jak smok i ktore nie bedzie strasznie drogie w utrzymaniu...
w a4 b6 rozwazam silnik 2.0 albo 1.8t ..
w a4 b7 silnik 2.0 benzyna albo 1,8t
w passacie 2,0fsi lub 1.9tdi +chip
w bmw e60 2,2 benzyna
Budzet max 23-25 tys :) :)
kamil369963
Nowicjusz
 
Posty: 25
Auto: Nie mam

23 Lis 2016, 22:32

e60 za 25k :lol:
Passat nie jest udanym autem
b7 nie w tym budżecie
https://www.forumsamochodowe.pl/podsumowanie-i-spis-modeli-koszty-utrzymania-vt96514.htm
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Lis 2016, 22:41

to co polecasz? :)) czyli zostaje e90 albo a4 b6? :) wiadomo ze lepiej e90 a mzoe jednak b6? :) wypowiedzcie sie panowie :) z gory dziekuje
kamil369963
Nowicjusz
 
Posty: 25
Auto: Nie mam

23 Lis 2016, 22:44

noi zasadniczee pytanie czy wystarczy pieniązkow na e90 ? :)
kamil369963
Nowicjusz
 
Posty: 25
Auto: Nie mam

23 Lis 2016, 23:03

Na pewno nie na takie bez sporego wkładu i bez przygód
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Lis 2016, 23:32

Nie zaważyłem wzmianki o e90 :mrgreen: też nie kupisz
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Lis 2016, 23:38

no to zostaje albo passat albo a4 b6, juz sam niewiem, passat stylistycznie ladniejszy (nowszy) ale znowu silnik.. a4 b6 silnik super :) panowie co byscie brali?
kamil369963
Nowicjusz
 
Posty: 25
Auto: Nie mam

24 Lis 2016, 00:14

Żaden. Nie oferują nic ponad konkurencję a kosztują więcej
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

24 Lis 2016, 09:07

Widać, że lubisz niemiecką motoryzację, bo to już 3ci temat, w którym o nią pytasz mając lichy budżet mieszając segmenty.
Szukasz dobrego samochodu, czy czegoś do poszpanowania? Poważnie pytam.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Lis 2016, 15:41

Szukam samochodu dobrego ktory nie stanie mi w drodze podczas jazdy.. noi tez w duzym stopniu zalezy mi na stylistyce samochodu
kamil369963
Nowicjusz
 
Posty: 25
Auto: Nie mam

24 Lis 2016, 15:45

noi kurde wacham sie :) bo i passata kupie i a4 b6 tez kupie w moim budzecie.. passat nowszy ale to nie znaczy ze lepszy.. ja juz nie wiem... passat 2,0fsi wydaje sie byc najlepszym wyborem bo a4 b6 to tez nie jestt auto bez wad...takze koledzy doradzcie niezdecydowanemu :D
kamil369963
Nowicjusz
 
Posty: 25
Auto: Nie mam

24 Lis 2016, 16:10

Skoro już nic nie powstrzyma Cię przed kupnem auta z jedynego słusznego koncernu to a4b6 1.8T (pod warunkiem, że nie kupisz trupa) będzie o wiele, wiele lepszym wyborem niż passat z silnikiem testowanym na klientach.

A tak btw to proponuję zdjąć te klapki z oczu i rozejrzeć się za innymi markami bo vag nie oferuje ani niezawodności, ani prestiżu, ani jakości kosztując przy tym więcej niż konkurencja. Zacznij nawet od najprostszego 407 z dwulitrówką, volvo s60 (mam, polecam, wszystkie silniki ok), czy saab'ów
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

24 Lis 2016, 16:51

Ja bym wybrał Passata, bo znalezienie A4 1,8T innej niż Radom od bogatego Szwajcara który miał 5 wypadków i wymęczył solidnie auto jest raczej niemożliwe.
Poza tym Passat 2.0 FSI czy 1,9 tdi to już czasy gdzie Polacy nabywali te auta, więc zawsze salonowy jest możliwy a wtedy masz znana historię.
A co do niezawodności, no raczej bym się tak nie rozpędzał porównując np Lagunę II z Audi A4 B6, bo Renault to raczej klasa Skody a poza tym niezawodność tam to raczej abstrakcja.
Ciekawe co się sypie w takich autach jak np. Audi A4 1,9 tdi, 1,6, 1,8T, 2,0 2,4, 3.0 itp..
Łokoj
Początkujący
 
Posty: 124
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 27tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

24 Lis 2016, 17:37

Łokoj napisał(a):Ciekawe co się sypie w takich autach jak np. Audi A4 1,9 tdi, 1,6, 1,8T, 2,0 2,4, 3.0 itp..
wspominałem już kedyś, że jesteś największym forumowym hipokrytą :?: Raz piszesz, że 1.8t to masa czujników, turbo i coś tam jeszcze, które mogą się wysypać i co kosztuje kupe forsy, a za chwilę stawiasz ołtarzyk i wzdychasz jaki to fantastyczny silnik, które wcale się nie psuje. To już chyba dwubiegunówka...

No i polecanie 2.0 FSI to też idiotyzm. Przy kupnie auta marzę, aby czyścić silnik z nagaru co 30k km. Prawie jak w Syrence i wpychaniu smaru co 5k w półośki :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

24 Lis 2016, 17:39

Łokoj, proszę, napisz w końcu prosto z mostu, że:
- 2.0fsi jest udanym, dopracowanym, bezawaryjnym silnikiem a wszystko co można na jego temat usłyszeć to kłamstwa
- 2.0 ALT (montowany w a4 b6) nie bierze oleju
- 1.9TDI o oznaczeniach BXE i BLS (większość modeli koncernu) nie miały fabrycznej wady panewek
- 1.6 mpi o zawrotnej mocy 100 kuni rodem z początku lat 90-tych to odpowiedni silnik do aut pokroju a4/passata

2.4/3.0 pomijam, to nie są silniki dla "Kowalskiego", przy większych przebiegach gubią olej (a "mniejszych" już nie ma), w 3.0 (nie pamiętam oznaczenia) częste były przypadki pękania bloków/głowic
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km