A4 b7 vs E60 lub Insignia

18 Lis 2017, 17:16

Jak w temacie który samochód byście radzili kupić ?
W bmw patrzę za silnikiem 2.0i 170km natomiast w Audi 1.8t 163.
W insigni nie mam pojęcia jaki silnik.
Chyba że odradzacie te auta to co byście radzili kupić do 40 tyś ?
Zależy mi żeby auto było w miarę przestronne i w benzynie.
Niestety pojemność silnika musi być do 2.0 ;/
Bo będę te auto sprowadzała a wiadomo że opłaty od 2.0 są strasznie wysokie.
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 11:02

BMW na nie bo nie dość, że najmniejszy silnik (po co komu taka wersja) to z nieudanym wtryskiem bezpośrednim.

Dlaczego pojemność do 2,0l?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Lis 2017, 12:08

Ponieważ od silników powyżej 2.0l jest strasznie wysoka akcyza.
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 12:13

Musi być sprowadzone? Insignię może znajdziesz z polskiego salonu.

Audi A4B7 i BMW 3 to nie są jakieś super przestronne auta (bardziej przestronne są auta segmentu D: Ford Mondeo, Citroen C5).

Insignia będzie tańsza w utrzymaniu, ale ma gorzej wykończone wnętrze:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Lis 2017, 12:21

No niestety musi być sprowadzone ponieważ pracuję w Niemczech i muszę mieć tutaj auto na Niemieckich numerach czyli jak będę zjeżdżał do Pl będę musiał przerejestrować auto na Polskie numery.
A4 b7 chciałem w kombi kupić ale nie mogę tutaj nic znaleźć.
Myślałem nad bmw serii 5 ale mówicie że odpada.
Jakie silniki są dobre w insigni ?
Nad c5 też mógłbym się zastanowić.
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 13:04

Ossy napisał(a):Audi A4B7 i BMW 3 to nie są jakieś super przestronne auta
no seria 3 może i nie ale my tu rozmawiamy o E60 czuli serii 5
Po krótce.
E60 najładniejsze, najwygodniejsze, największe
A4 najlepszy silnik
Insignia najtańsza w utrzymaniu

mugolina napisał(a):No niestety musi być sprowadzone ponieważ pracuję w Niemczech i muszę mieć tutaj auto na Niemieckich numerach czyli jak będę zjeżdżał do Pl będę musiał przerejestrować auto na Polskie numery.
skoro kupisz auto niemieckie to będzie wyrejestrowane i w ogóle nie będziesz mógł się nim poruszać, musisz odrazu w Niemczech kupić i zarejestrować na siebie. A żeby zarejestrować to musisz mieć tam stały adres zamieszkania. Skoro auto zostanie zarejestrowane w Niemczech to po co Ci Polska akcyza?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 13:28

No chce tutaj kupić auto i od razu zarejestrować na Niemieckie blachy.
A dlatego chce silnik do 2.0l ponieważ nie chce tutaj być dłużej niż dwa lata i wtedy będę musiał wziąć te auto do Polski.
Dobra wracając do tematu..
Nad a4 właśnie dlatego myślałem bo mam b5 z takim silnikiem i nie mogę na niego narzekać.
BMW e60 chciałem właśnie dlatego że jest ładne i przestronne niestety mówicie że silnik 2.0i odpada.
Więc zostaje jeszcze insignia ale nie mam pojęcia za jakim silnikiem się rozglądać.
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 13:39

Chłopie przez 2 lata to jeszcze może wiele się zmienić a poza tym E60 sprzedaż na momencie z każdym silnikiem. A jak chcesz jeździć nim do Polski to też 2.0 to średnio przyjemna jazda, najwyższej rozpędzić się włączyć tempomat i tyle. Do insigni to ja bym proponował 2.0T żeby jakoś to jechało po ludzku
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 13:47

No przez dwa lata tak jak mówisz może się wiele zmienić.
Ale chodzi o to że ciężko będzie tutaj np auto później sprzedać komuś innemu w Niemczech.
I też jestem w takiej sytuacji że nie mam pewnej pracy i może być tak że kupię auto będę tutaj z 3 msc i mogę jechać do Polski i wtedy chcąc nie chcąc będę musiał przerejestrować te auto w Pl.
Dobra, czyli będę rozglądał się za audi a4 b7 ale bardzo mało jest tych silników.
I za insignią 2.0t.
Powiedz mi jeszcze do insigni 2.0t idzie włożyć gaz ?
Bo nie ukrywam że dużo jeżdżę i byłaby to znacznie tańsza jazda.
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 13:51

Jak dużo jeździsz to weź sobie 1.9 CDTI i pozamiatane. Ale do 2.0T dobrze podchodzi gaz
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 14:05

Niestety diesel odpada.
Będę się rozglądał za insignia 2.0t i a4 b7 1.8t.
Jakieś sugestie na co zwracać uwagę przy kupnie danych modeli ?
Które auto będzie droższe w utrzymaniu ?
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 14:16

Porównywalnie koszty utrzymania.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 14:26

Kao napisał(a):Ale do 2.0T dobrze podchodzi gaz


Insignia 2.0T ma wtrysk bezpośredni.

Renault laguna 2.0T
C5 III 2.0
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

19 Lis 2017, 15:10

Czyli taki sam problem jak w silnikach tfsi ?
mugolina
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Daewoo lanos

19 Lis 2017, 15:12

Nie na taką skalę

Chodzi o to, że za instalację zapłacisz 6k
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km