kimkes napisał(a):Ostatnio miałem okazję rozmawiać z dwuletnim użytkownikiem (sprowadzał z germanii) takiego Paśka i bez żadnych sugestii z mojej strony potwierdził wszystkie jego wady opisane m.in.
Mialem paska 1.6 96 sedan, 1.8 96 sedan, 1.8T kopmbi 99, teraz mam 1.9TDI 2001.
Ojciec mial 2.5 TDI kombi 99 a traz ma 1.8 kombi z 98.
Procz jednego przypadku gdzie padl mi zamek w 99 1.8T nie mielem problemow z elektryka.
Co do innych jak turbina-to bajki, jak nie dbalem w 1.8T to mi olej ciagnela, jak dbam w 1.9tdi to nawet krpopli nie uroni.
Jedyny mankament to wielowachacz(zreszta jak w kazdej marce) jest delikatny a za razem komfortowy. Niestety cos kosztem czegos.
Albo wygoda-wielowachacz, albo zywotnosc-macperson.
Ja akureat smigam po ''stole'' w uk, wiec nie zna problemu stukania, ale jak panowie macie problem TO MAM W OFERCIE WACHACZE FIRMY ATP Z 2 LETNIA GWARANCJA ZA OKOLO 800ZL. Firma ta produkiuje wachacze dla Febi Blistein-to dokladnie te same wachacze tylko inna nalepka. Zreszta okres gwarancyjny o tym swiadczy chyba.