kupiłem samochód w aaaauto (rocznik 2004) jak rozmawiałem ze sprzedawcą to mówiłem że chcę bezwypadkowy.
PRZED KUPNEM:
dzwonili do mnie przynajmniej 2x w tygodniu aż stawał się to męczące
PO KUPNIE:
1 jak już kupiłem okazało się, że samochód był rozbity,
2 coś mi puka przy zawieszeniu ("specjalista" pracujący tam powiedział, że to niewielki element przy zawieszeniu oraz że jak kupię ten element to możemy się umówić na wymianę. Kupiłem element, poinformowałem o tym dzwoniąc dwa razy do aaaauto w Piasecznie i od 2 tyg nikt do mnie się nie odezwał, żeby umówić się na wymianę.
3 w międzyczasie zaczęła zapalać mi się
kontrolka serwisowa. Zgłosiłem to, pojawiłem się u nich w warsztacie, powiedzieli mi, że coś poprawili w komputerze i że powinno być już ok. Następnego dnia ponownie zapaliła się kontrolka. Jak zadzwoniłem to się dowiedziałem, że oni mi tego nie zrobią ponieważ muszę się wybrać do autoryzowanego serwisu. Oczywiscie w czasie tej wizyty nie dało się umówić na wymianę elementu zawieszenia.
4 jak skontaktowałem się z innym mechanikiem samochodowym powiedział mi, że to co mi puka w czasie jazdy po nierównościach to jest nie tylko ten drobny element co mi powiedzieli w aaaauto w piasecznie ale jest to coś poważniejszego.
5 podczas zakupu wykupiłem również ubezpieczenie CARLIFE które chyba nic kompletnie nie daje.
6 zauważyłem również wyciek oleju silnikowego; fachowiec z aaaauto powiedział, że lepiej tego nie dotykać BO TAK BĘDZIE LEPIEJ
uważam że AAAAUTO w Piasecznie nie dba o klienta i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Samochód miał być idealny a okazało się że jak narazie jest z nim sporo problemów. Do tego wszystkiego obsługa gwarancyjna w ramach carlife polega na wciskaniu kłamstw klientowi i próbie uniknięcia jakiejkolwiek pomocy technicznej.
NIE POLECAM