Alernatywa dla Audi A3 8P - sportowe zacięcie.

14 Wrz 2015, 20:42

Pomyliles Focusy kolego :D Tobie chodzilo pewnie o wersje RS, a takiej przeciez nie proponowalem :oops:
Jak kupic auto z Niemiec -->PRIV
kalik
Aktywny
 
Posty: 420
Prawo jazdy: 3- 0- 0
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mondeo IV Turnier
Silnik: 2.0TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

14 Wrz 2015, 20:46

Lovato34 napisał(a):A3 3,2 V6 - dużo wyższy poziom.. niż Focusa ST..ale to oddzielna bajka..
No to napisz tą bajkę jak już piszesz to
Lovato34 napisał(a):Natomiast proponowany przeze mnie Golf VI 2,0 tdi Common Rail to bardzo dobre auto i w sam raz dla autora po programie, będzie jeździł całkiem przyjemnie z fajnym momentem..to nie jest to samo 2,0 TDI PD co w MK5 Golfach czy Audi a3 8P.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
0

14 Wrz 2015, 21:20

Lovato34 napisał(a):Natomiast proponowany przeze mnie Golf VI 2,0 tdi Common Rail to bardzo dobre auto

ale co ma Golf z dieslem wspólnego ze sportem w najmniejszym tego słowa znaczeniu? :o
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

14 Wrz 2015, 21:57

Panowie pisałem wcześniej jak bym chciał stosunkowo średnie wyglądowo auto a tylko silnik dobry to wybrał bym Subaru impreza z 99r.
Panowie Civic ma dobre silniki ale nic poza tym. Jeździłem chwilę civicem vtec. W środku jest tragedia - wygląd pokroju golf 2 na golf 3.
Corolla E12 trochę lepiej jednak daleko jej do wyglądu audi A3 8P.
Nie chcę być źle odebrany, ale takie auta jak Fiat bravo, Civic, Golf IV są po prostu brzydkie wewnątrz jak i na zewnątrz. Dodatkowo są mało wygodne, mają mało udogodnień itd.
Chciałbym aby wnętrze było na dobrym poziomie.
Na tą chwilę dobre opcje to Audi B7 1.8T i ewentualnie Accord VII.
2.0 TDI działa na mnie jak płachta na byka. 2.0TDI CR są dobre?? mechanicy mówią co innego- adające pompy, turbiny itd. Może z przebiegiem 80 tyś są ok. Ale nie tędy droga. A jak niektórzy na forach piszą, że 2.0 TDI z lat 2003-2007 są okej to mnie krew zalewa. I pomyśleć, że to czytają ludzie i słuchają, a potem kupują i płaczą, że musieli wydać 1/4 ceny auta na naprawy w ciągu 2 lat. To są fakty poparte na kilku egzemplarzach 2.0TDI.
Najgorszy silnik XXI wieku w rankingach w swojej klasie.
20rafalo
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 16 04 1987
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW 3
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
0

14 Wrz 2015, 23:08

Lovato34 napisał(a):połowa tutaj wymienia dziwne auta..Focus ST..no fajnie tylko czy autor pisał że jest organizatorem wyścigów nielegalnych ulicznych? albo ściga się na torach?
Lovato34 napisał(a):O wiele bardziej wolałbym A3 3,2 V6 - dużo wyższy poziom.. niż Focusa ST..ale to oddzielna bajka..


O jakich wyścigach ulicznych mówisz skoro Ty proponujesz auto 250km/320nm a mike1735 zaproponował 225km/320Nm...???

Forda st nazywasz dziwnym i to z silnikiem 2,5 r5 :ok: a co ciekawe fordów w ogłoszeniach jest więcej niż a3 8p 3,2 ...

To teraz jak już zrobiliśmy wstęp co do w/w aut to opisz nam tą zabawę z a3 3,2 co tam można takiego fajnego zrobić tym bardziej że aktualnie na alledrogo są aż 2wie oferty w manualu a reszta w automacie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10745
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

14 Wrz 2015, 23:54

co jest fajnego w audi a4 b7 turbo?

- wyda ze 30k za 10 letnie auto
- pewnie korby z tylu
- radio na kasety
-wnetrze wyglad jak w latach 90''
-slabe zawieszenie
-silnik paliwozerny

wez sobie Alfe Romeo 159 2.4 jtd 200km, od biedy zrob program na 230-240kucy i jazda, ewnetualnie jak za malo kasy bys mial to 1.9 jtdm 150km,
jak kompakt to fiat bravo 2.0 jtdm, jak chcesz cos fajnie wygladajacego i taniego to obczaj Astre h GTC 1.9 cdti 150km lub 2.0T 170 lub 200km.
jak cos wiekszego mozesz pomyslec o vectrze GTS 2.0T, 1.9 cdti lub OPC :naughty:

mi w a3 pozycja z akierownica i wnetrze totalnie nie odpowiada ale kazdy ma swoj gust.

obczaj sobie tez renault laguna 3 z silnikiem 2.0 dci 150km tez spoko opcja
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...

14 Wrz 2015, 23:56

Zgadza się owszem, tylko moja propozycja w sumie jako ciekawostka Audi A3 8P 3,2 V6 to nie jedyna wypowiedź w tym temacie, podałem ten przykład w odniesieniu do Audi którym autor jeździł a silnik go zraził i tyle. Z resztą i tak wiem że on takich aut nie chce po prostu.
Wracając do tematu i autora..moja propozycja Golfa VI 2,0 TDI CR jest jak najbardziej na miejscu. 2 litrowe diesle z wtryskiem bezpośrednim common rail są w całej grupie VW z nowocześniejszych czasów typu Golf VI/VII, Passat B7..Octavia II/III a nawet Audi Q3..
A te problemy to raczej mowa o tych pierwszych bardzo kiepskich z lat 2003-2006 czy 2007..
Nie mówię tego bez powodu, w rodzinie kuzyn posiada Golfa VI 2,0 TDI CR..kupiony od polskiego właściciela, który zakupił auto w salonie w W-wie w 2008 roku, miał przebieg 70 tys a teraz ok 120..nic przy tym aucie nie trzeba było robić..jedynie eksploatacja - filtry, płyny, klocki, tarcze..a dodatkowo kuzyn sobie zażyczył chiptuning i ma teraz 180 KM i 360 nm, tego akurat nie do końca polecam bo nie wiadomo jak skromna 5-biegowa skrzynia to zniesie czy sprzęgło, a 6-tki pojawiały się dopiero od wersji 140 KM..
Ale auto b. dobre, spalanie na trasie 3,9l/ 100..przy jeździe max 120 km/h, w mieście 7l góra..
2,0 tdi a 2,0 tdi to różnica..kwestia konkretnego kodu silnika i roku produkcji.
I teraz cytat z sieci odnośnie golfa VI
Godne polecenia są silniki 2.0 TDI 110KM, 2,0 TDI 140KM i 1.6 TDI 105KM, w których na chwilę obecną nie stwierdzono poważniejszych usterek.


Jak dla mnie jedyne usterki to typowe dla takich silników - dwumasa, turbina i filtr cząstek jak ktoś jeździ tylko po mieście...ale dwumasa i turbo może paść też przecież w 1,8T..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
0

15 Wrz 2015, 00:00

Lovato34 napisał(a):połowa tutaj wymienia dziwne auta..Focus ST..no fajnie tylko czy autor pisał że jest organizatorem wyścigów nielegalnych ulicznych? albo ściga się na torach?
Jeździł 2,0 tdi audi a3 a tutaj wyskok z autem dla zapaleńców których jest 5 na krzyż w PL i to za 40 tys zł..przeciętne auto..To samo co Golf R32..
O wiele bardziej wolałbym A3 3,2 V6 - dużo wyższy poziom.. niż Focusa ST..ale to oddzielna bajka..
No teraz to śmiechłem :mrgreen: Foka ST jest normalnym rodzinnym hatchbackiem, tylko trochę szybszym. 8p V6 jest dla wyżelowanych pozerów, szpanujących swoimi "szybkimi" autami :mrgreen: szybkimi w cudzysłowu, bo kompakt z ciężkim V6 na widok zakrętów po prostu się chowa baaarzo głęboko.
Lovato34 napisał(a): Golf VI 2,0 tdi Common Rail to bardzo dobre auto i w sam raz dla autora po programie, będzie jeździł całkiem przyjemnie z fajnym momentem
Wyżej pisałeś coś innego o momencie :roll: poza tym Golf to superowe auto, dziwne że nie jeździ tym każden jeden tylko jakimiś innymi wynalazkami
Popieram 159 2.4 JTD :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14183
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

15 Wrz 2015, 07:45

Ja brałbym Focusa i nawet nie patrzyłbym na A3. Serwis 3,2V6 w A3 może wydrenować kieszeń z powodu ciasnoty pod maską. Focus jest jeszcze cywilizowanym autem z rewelacyjnym silnikiem Volvo o pięknym dźwięku - jeden z typów na moje kolejne auto lub 2. w domu np. dla żony :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

15 Wrz 2015, 09:33

Nethann napisał(a):co jest fajnego w audi a4 b7 turbo?

- wyda ze 30k za 10 letnie auto
- pewnie korby z tylu
- radio na kasety
-wnetrze wyglad jak w latach 90''
-slabe zawieszenie
-silnik paliwozerny

Oprócz 1,5,6 myślnika, reszta jest nie prawdą. Jeszcze nie widziałem korby w B7, ani radia na kasety. 1 na 100 egzemplarzy może ma korby. Ja miałem 2 sztuki audi A3 i tak ładnie dobranego środka i wyposażenia nie widziałem w renault czy Fiacie. ksenony, pół skóry, szyberdach, nagłośnienie bose, nawigacja, tempomat, paktroniki itd
Wnętrze w Audi jest jedno z najładniejszych w tej klasie cenowej.
To w fordach, fiatach itp jest brzydki wystrój. Owszem francuzy mają dobre wyposażenie za mniejszą kwotę.
Ale np porównajmy sobie megane 3 oferowany od 2008rr z audi a 3. Megane w środku tragedia (skrzypiący i tandetny plastik), z zewnątrz dopiero dorównała wyglądem Audi A3, gdzie audi zaprezentowano w 2003r. Znajomi sprowadzają auta i czasem oglądam.
Zgadza się, że od około 2009r Kia, Hyundai, peugeot czy citroen dużo poprawili odnośnie stylistyki i jakości i sam chciałbym w te auta wejść. A za to Audi, VW czy BMW tą jakość zaczęli obniżać od około 2003 roku. Jednak na dzień dzisiejszy w kwocie do 30k zł nie widzę nic lepiej zrobionego stylistycznie i wyposażeniowo od BMW, Audi. Jeszcze w grę wchodzić może Accord VII czy Alfa 159 (chociaż na innych forach mówią że awaryjna - elektryka pada itd).
20rafalo
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 16 04 1987
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW 3
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
0

15 Wrz 2015, 09:41

Tylko Megane w salonie było od 60 tysięcy, a Audi od 90. Jeśli patrzysz na wykończenie wnętrza to rzeczywiście Audi stoi wysoko. Ale pod względem silnika i prowadzenia to BMW 130i jest rewelacyjne. Napisałem wcześniej, że większość marek nie skupia się na jakości w segmencie C. Chcesz b.dobre wykończenie wnętrza, osiągi i prowadzenie to min.segment D.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

15 Wrz 2015, 09:48

20rafalo napisał(a):1 na 100 egzemplarzy może ma korby

raczej odwrotnie
zdecydowana większość Audi u nas ma kretyńsko skonfigurowane wyposażenie, czyli z jednej strony klimatronik oraz xenony, a do tego plastikowa kierownica, korbki z tyłu, szmaciane fotele, radio z supermarketu 1DIN
takich aukcji było na tym forum multum i sam widziałem wiele egzemplarzy

20rafalo napisał(a):Wnętrze w Audi jest jedno z najładniejszych w tej klasie cenowej.

to już gust więc, kto co lubi - mnie rozczarowało jak widziałem i nie wiem czym ludzie się jarają ale jak pisałem gust. Na pewno jest dobrze zmontowane to fakt

20rafalo napisał(a):nie widzę nic lepiej zrobionego stylistycznie i wyposażeniowo od BMW, Audi

Ja oglądałem A4 B6 i e46 przy okazji szukania auta dla siebie. Auta mnie rozczarowały w środku za to mizernie wyglądający na zdjęciach Lexus wręcz przeciwnie mimo obecności twardych plastików. Moje auto ma 15 lat i nic nie skrzypnie. Nawet liczniki na żywo wyglądają zdecydowanie lepiej i nic się nie łuszczy i rysuje na przyciskach jak w Audi. Znalezienie Audi i BMW ze skórami, podgrzewanymi fotelami, automatyczną klimą (która w Lexie była standardem), świetnym nagłośnieniem (też standard), pełną elektryką szyb i lusterek (i tu standard) jest sporym wyzwaniem. I ja piszę o aucie z 1999r. a nie jak w przypadku B7 z 2005r. gdzie za wszystko trzeba było dopłacać.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

15 Wrz 2015, 09:52

Kup to Audi :D

Musze jednak napisac, ze takie 2.0TDI od 2008 z takim wyposazeniem jak opisujesz to koszt min. 32tys zl na zachodzie! Minimum zeby byla jasnosc :wink:
Jak kupic auto z Niemiec -->PRIV
kalik
Aktywny
 
Posty: 420
Prawo jazdy: 3- 0- 0
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mondeo IV Turnier
Silnik: 2.0TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

15 Wrz 2015, 10:37

Ossy napisał(a): Ale pod względem silnika i prowadzenia to BMW 130i jest rewelacyjne

Włąśnie, miałem BMW 1 ale 130KM. Jednak słyszałem wiele zlego o silnikach BMW1. BMW130i to cena wysoka i napędna 4 obowiązkowy żeby sie trzymało na zakrętach ;P - innego nie biorę pod uwagę ;P ;P Też się obawiam co z silnikami. Bo design jest fajny ;P Ma poziomie A3 ;P Chociaż A3 lepiej się prowadziło. Może ze względu na większą moc (Audi 140KM vs BMW 130KM) i napęd na przód -takie.
kalik napisał(a):Musze jednak napisac, ze takie 2.0TDI od 2008 z takim wyposazeniem jak opisujesz to koszt min. 32tys zl na zachodzie! Minimum zeby byla jasnosc

Podejrzewam. Bo poniżej 2008 r to dziadoskie 2.0TDI.
Chociaż boję się trochę każdego 2.0TDI ;P Mam sentyment do auta - ;P
dzida napisał(a):I ja piszę o aucie z 1999r. a nie jak w przypadku B7 z 2005r. gdzie za wszystko trzeba było dopłacać.

Tak lexus to wyższa półka. To się zgadza, ale żeby lexus ładnie wyglądał to podajże minimum rok ~2005, a cena z 45tyś ;/
20rafalo
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 16 04 1987
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW 3
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
0

15 Wrz 2015, 11:14

Nie, BMW 1 nie potrzebuje napędu na 4 koła żeby trzymać się dobrze w zakrętach. To auto ma bardzo dobre rozłożenie masy na przód/tył. Niestety ceny bezwypadkowych 130i są wysokie.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0