Alfa Romeo 147 vs Seat Toledo II

19 Cze 2010, 21:25

witam.
zastanawiam się nad kupnem auta i spośród wielu upatrzyłem sobie te dwa modele. Alfa jest lepiej wyposażona(skóra, nawigacja, kierownica wielofunkcyjna) ale naczytałem się dużo o wadliwym zawieszeniu i potem duże koszty naprawy są a z kolei z seatem nie ma tylu problemów. Interesuje mnie diesel 1.9 110KM do 15000zł. Nie wiem co wybrać bo Alfa kusi wyposażeniem. Myślałem także nad Seatem Leonem I ale niestety jest droższy
Trafimow
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

20 Cze 2010, 10:11

Obejrzyj dokładnie tą Alfę, jeżeli zawieszenie jest w dobrym stanie to pojeździsz. Jaki silnik? Jeżeli diesel to warto brać, jeżeli benzyna, to nie zawracałbym sobie głowy, tylko brał Toledo.
Różnica duża w gabarytach - nie przeszkadza Ci to?
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

20 Cze 2010, 12:06

Gabaryty mi nie przeszkadzają a co do zawieszenia to nie znam się tak na autach, musiałbym brać rzeczoznawcę, a nie wiadomo ile tych aut musiałbym obejrzeć żeby w końcu trafić na odpowiednie a za każdym razem gościowi płacić to mi wyjdzie kupę kasy. Napisałem że Diesel 1.9 110KM
Trafimow
Nowicjusz

20 Cze 2010, 15:05

Trafimow napisał(a):witam.
zastanawiam się nad kupnem auta i spośród wielu upatrzyłem sobie te dwa modele. Alfa jest lepiej wyposażona(skóra, nawigacja, kierownica wielofunkcyjna) ale naczytałem się dużo o wadliwym zawieszeniu i potem duże koszty naprawy są a z kolei z seatem nie ma tylu problemów. Interesuje mnie diesel 1.9 110KM do 15000zł. Nie wiem co wybrać bo Alfa kusi wyposażeniem. Myślałem także nad Seatem Leonem I ale niestety jest droższy

Witaj.Trzeba przyznać ze alfa 147 jest znacznie mniej awaryjna niż poprzednik 145/146.Czy ja bym wolał skóre i nawigacje w alfie czy lepsze autko jakim niewątpliwie jest seat,szczególnie z silnikiem1,9 tdi 110 KM. pozdro
mimi
milutki5
Aktywny

Miejscowość: małopolska

21 Cze 2010, 06:22

Tzn co byś wolał?
Trafimow
Nowicjusz

21 Cze 2010, 07:54