REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To już stan w 3/4 rozładowanego akumulatora.lukeboss napisał(a):Sam akumulator ma 12,2V. To chyba, nie jest normalne?
Powinno być min. 13,8 V. U ciebie nie ma tyle nawet bez obciążenia. Masz tu ewidentnie problem z alternatorem, a piski które słyszysz mogą dochodzić właśnie z np. łożyska w alternatorze. Warto go wyjąć i oddać do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji. Za taką usługę zapłacisz około 100-150zł jak zam go wymontujesz i oddaszlukeboss napisał(a):z pełnym obciążeniem typu światła, nawiew, tylna szyba. Ostatnie wskazanie wzbudziło moje wątpliwości bo pomiar wynosił: 11,2V
Jest tam trochę rzeczy do zrobienia i myślę że samemu idzie to zrobić, ale części w detalu mogą wyjść tyle co regeneracja u kogoś kto się tym profesjonalnie zajmuje i chyba nie ma sensu się w to bawić.lukeboss napisał(a):Czy jestem w stanie sam go zregenerować? Pytam, bo ostatnio poradziłem sobie z regeneracja rozrusznika.
Przy za niskim prądzie ładowania będzie świeciła się kontrolka czerwona z akumulatorem.lukeboss napisał(a):Czy od tego byłaby inna kontrolka?
To Clio jest w dieslu? Spirala to zazwyczaj kontrolka świec żarowych.lukeboss napisał(a):Teraz pytanie czy tak małe ładowanie, szczególnie podczas piszczenia z okolic paska może być przyczyną wyskakiwania kontrolki spirala?
Kacper napisał(a):Czyli ma to pewnie związek z alternatorem
No tak ale piszczy od strony paska przy silniku jak dodajesz gazu to się nasila. Możesz sprawdzić pedał gazu i jego podłączenia.lukeboss napisał(a):Wygląda na pedał gazu, ale pokrywa się z piszczeniem...