Ankieta dotycząca awaryjności silników zasilanych LPG

25 Gru 2017, 17:14

Witam wszystkich serdecznie :)

Jestem studentem Politechniki Poznańskiej i piszę pracę inżynierską związaną z awaryjnością silników zasilanych LPG. W związku z tym przygotowałem ankietę, na podstawie której można będzie wysunąć pewne wnioski odnośnie takowego zasilania, więc będę potrzebował pomocy osób, które w swoim pojeździe mają zamontowaną taka właśnie instalację - nie istotne która generacja. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, bądź pytania to też chętnie wysłucham. Do dzieła! :)

Poniżej wklejam link do ankiety:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcLsLK8MiJCkYA70Y5yl_OoMt1UKtN80ysoT0F2EXcaRchFA/viewform
hubertov
Obserwowany

Prawo jazdy: 09 10 2012
Auto: Opel Vectra C

26 Gru 2017, 13:19

hubertov napisał(a):awaryjnością silników zasilanych LPG

Skąd od razu założenie że jak na LPG to musi być silnik awaryjny?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

26 Gru 2017, 15:56

Ta ankieta ma na celu wyjaśnienie tego, sporo ludzi twierdzi ze LPG to słabe rozwiązanie, ja twierdze inaczej i będę chciał to udowodnić w swojej pracy inżynierskiej :)
hubertov
Obserwowany

Prawo jazdy: 09 10 2012
Auto: Opel Vectra C

27 Gru 2017, 22:02

O bardzo ciekawa idea, czekam na wyniki co uda się ustalić z ankiety.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

28 Paź 2021, 10:28

Mam audi 80 b3 89r. 1.8 Ben/Gaz około 7 lat jeżdżę i nie mogę powiedzieć złego słowa być coś się działo z silnikiem od instalacji gazowej.
elektron2000
Nowicjusz

25 Mar 2022, 11:50