Astra 1 nagrzewnica i temperatura

26 Sty 2010, 19:03

mam taki o to problem:
mam astre 1 1.4 i chodzi o to ze slabo mi sie grzeje ostatnio jechalem 100 km w oby dwie strony i dosyc jej cisnolem temp podrosla do 90 stpni i spadala i bylo all oki ale jak wracalem to jechalem jzu spokojnie bez wysokich obrotow i temp byla okolo 1 kreski czyli 45 stopni n oko ;p. niewiem czemu tak jest bo nieraz na krotkich trasach i nie tylko zreszte ta temp niecchce wyrzej podskoczyc chlodnica zakryta czesciowo werze sa lekko cieple ale zbiorniczek z plynem zimny
wiem moze ktos na ten temat?? termostat wymieniony byl wczesniej jakies 5 mc temu moze byc juz niedobry??
2 problem to niechce mi dobrze grzac w samochodzie na 1 biegu niewieje na 2 biegu wieje ale na srodku wieje letnie powietrze i na lewym tak samo a na prawym wieje lekko cieplejsze ale szalu nierobi przy tej wlasnie temperaturze slabej ale duzo jezdze i ta temp jak i nawiew jest slaby

pomozcie

[ Dodano: Wto Sty 26, 2010 19:26 ]
co chwile ktos wyswietla ale czemu nikt sie niewypowiada
pomozcie ;p
csw
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Świecie
  • 26 Sty 2010, 20:45

    mam to samo ;] tylko ze u mnie trzyma delikatnie nad niebieska kreska temp nawet po 100km jazdy xd
    Infernus_90
    Początkujący
     
    Posty: 65
    Miejscowość: Wawa

    26 Sty 2010, 20:59

    A ja bym wam obydwu proponował na początek wymienić termostaty na jakieś lepsze i wypłukać cału układ - nawet zastosować odkamieniacz do układów chłodzenia - nagrzewnice dokładnie jeszcze raz wypłukać pod ciśnieniem - potem zalać płynem i dokładie odpowietrzyć.
    Ale za nim się za to zabierzecie sprawdźcie czujniki temp. czy są dobre.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    26 Sty 2010, 23:24

    moze tez byc korek zbiorniczka wyrownawczego uszkodzony.korek ma w sobie zawor ktory pozwala wciagnac powietrze ale nie wypuszcza,a w drugim przypadku raczej termostat do wymiany i co do obu nie sprzeciwiam sie co napisal piotrpz87
    radek15
    Początkujący
     
    Posty: 112
    Miejscowość: skierniewice

    28 Sty 2010, 18:19

    no dzieki wielkie na poczatek zrobie z nagrzewnica( kiedys robilem tez ze wsypoywalem "kreta" i goraca woda zalewalem w innym samochodzie i troche pomoglo)
    a co do termostatu to zrobie jak nic nieda nagrzewnica ale tez mysle i sie dziwie ze przez 5 mc jakies mogl sie zepsuc juz termostat?hmm zobaczymy

    [ Dodano: Czw Sty 28, 2010 18:27 ]
    a powiedzcie mi te weze co wchodza do nagrzewnicy one powinny byc obywda gorace? czy ten co wchodzi goracy a ten co wychodzi zimny?
    csw
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Miejscowość: Świecie

    28 Sty 2010, 19:47

    Obydwa powinny być gorące.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Jak Toyota nauczyła świat wydajnej produkcji
      Toyota stała się pierwszym producentem na świecie, którego roczna produkcja przekroczyła 10 milionów aut. Toyota Corolla – samochód, który zmotoryzował japońską klasę średnią – jest ...