REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MotoAlbercik napisał(a):Wtedy, jak auto jedzie normalnie, to sprawdź przy jakich obrotach na jakim biegu jaką masz prędkość. Np. na pierwszym biegu przy obrotach 2 tyś masz prędkość 10 km/h. Potem na pierwszym biegu przy obr. 2500 masz 12 km/h itd. ( obroty i prędkość oczywiście podałem byle jakie, żebyś wiedział o co chodzi ). Napisałem o pierwszym biegu, bo wspomniałeś, że dzieje się to podczas ruszania. Ale możesz też zrobić coś takiego dla biegu drugiego. I w momencie jak auto zacznie świrować, to porównaj te parametry. Wtedy będzie wiadomo czy to wina sprzęgła czy np. silnika.
pawelk49 napisał(a):Obroty sprawdziłem są identyczne jak w normalnej jeździe
MotoAlbercik napisał(a):Zaraz zaraz...Coś nie tak - w pierwszym poście napisałeś, że obroty rosną, a auto nie przyspiesza, czyli np. jadąc na drugim biegu i mając obroty 2,5 tyś i prędkość 30 km/h, dajesz gaz, obroty rosną, mają 3,5 tyś, a prędkość nadal 30 km/h.
A teraz piszesz, że obroty są identyczne jak przy normalnej jeździe...
Więc jak to w końcu jest