REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
KingCar napisał(a):Pin 86 napięcie jest,85masa jest,od 86 w przewodzie co idzie do ECU napięcie jest.
bonifacy napisał(a):Wyjmij przekażnik i zewrzyj na załączonym zapłonie w jego gnieżdzie styki 30 i 87. Powinna ruszyć pompa .
KingCar napisał(a):Bonifacy zrobiłem jak pisałeś,pompa chodzi,auto odpaliło
Nie zwróciłeś uwagi że mamy tutaj błąd P0230. Błąd obwodu przekażnika pompy paliwa . Warto zauważyć że sterownik silnika diagnozuje obwód cewki owego przekażnika a nie obwód jego styków roboczych. To wynika z analizy schematu . Więc nas interesują połączenia między ECU , styk 86 ,cewka , 85 i masa . Jakakolwiek tutaj nieciągłość czy niezgodność oporności wygeneruje powyższy błąd. Nie wykluczone że już w ECU będzie uszkodzenie / przerwa.MotoAlbercik napisał(a):Teraz mamy jasność, że cały obwód stacyjka - ECU - pin 86 przekaźnika pompy paliwa jest sprawny. Masa na 86 też jest. Napięcie na pinie 30 też jest. Pozostaje więc tylko i wyłącznie brak napięcia na styku roboczym 87.
bonifacy napisał(a):Nie zwróciłeś uwagi że mamy tutaj błąd P0230
A jakie błędy tym razem? A zresztą jakie ma to teraz znaczenie .KingCar napisał(a):wyjeba....ło kolejny komputer
KingCar napisał(a):cały czas na 99 obstawiam pompę wspomagania