Nic się nie psuje .. Mitsubishi ma w zasadzie pancerne silniki i awarie zdarzają się bardzo rzadko . Silniki proste i nie skomplikowane . Jak sam coś nie zepsujesz przez zaniedbanie to auto chodzi latami .Tylko części do Mitsubishi są ogólnie drogie. Dla przykładu.. u mnie luzy zaworowe reguluje się po przebiegu 100.000km za pomocą tzw. szklanek. Zaworów jest 16 .. 4 zawory na każdy cylinder a koszt jednej szklanki to 200zł
Ale jest rozwiązanie szklanki się szlifuje i dokupuje tylko te co nie można poddać zamianie ..tak ograniczasz koszty i jedziesz dalej kolejne 100.tyś km
Przy naprawach stosuje się dobre zamienniki ..dobrych firm a nie oryginalne części z ASO. Ale spokojnie u ciebie regulacja zaworów jest tradycyjna śrubami regulacyjnymi
Jeśli będziesz o auto dbał robił przeglądy , regularne wymiany filtrów i olejów i nie kombinował ..chcąc zrobić z niego F-16 to poleci kolejne 100.000km.
Jedyna bolączka to podatność na korozje ..ale to przypadłość Japońskich samochodów