Audi 100 2.8 V6 Stukanie (klekotanie) zimnego silnika

09 Kwi 2013, 22:54

Witam wszystkich
Otóż mam problem z moją perełką :C
Mianowicie podczas odpalenia słychać z silnika takie dziwne stukanie .. Słyszałem że może to być wina popychaczy bądz szklanek (być może to to samo ) niestety nie jestem specem :) Po rozgrzaniu silnika to klekotanie ustaje .. Olej zmieniany jakieś 1000 km :)
Co o tym sądzicie ??
Czy ewentualna wymiana tych popychaczy może wiązać się mniej więcej z dużym kosztem ??
Dzięki i pozdrawiam
godus115
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 19 09 2011
Auto: audi 100 C4
Silnik: v6 2,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

11 Kwi 2013, 19:40

Czy przed zmianą oleju też tak było? Tam masz chyba hydraulikę zaworową,przynajmniej trochę nowsze konstrukcje silnika 2.8 takie były.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8616
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

12 Kwi 2013, 16:26

Prawdopodobnie znam przyczyne ..
Przez mechanika został zalany Olej Mobil 5w40 syntetyk a z niewiedzy że zmiana oleju została przeprowadzona dolał ok 0.5 litra może trochę więcej innego oleju 10w40 taki jaki był przed zmianą :) Także możliwe że to od tego ??
Olej jeszcze dziś zostanie jeszcze raz zmieniony
godus115
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 19 09 2011
Auto: audi 100 C4
Silnik: v6 2,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

12 Kwi 2013, 16:26

Wujek przed daleką trasą dolał (poprzedni właściciel )
godus115
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 19 09 2011
Auto: audi 100 C4
Silnik: v6 2,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    VERVA Street Racing 2010 / relacja
    Wyścigi, pokazy i atrakcje dla każdego - to wszystko można było zobaczyć dzisiaj w centrum Warszawy Rywalizacja sportowa podczas VERVA Street Racing odbyła się dwuetapowo. Podobnie jak podczas prawdziwego Grand Prix, każdy ...
    Przyczepne opony i sprawne hamulce - samochód do driftu
    Żadnego auta driftingowego nie można nazwać profesjonalnym, jeśli nie jest wyposażone w dobre opony. A najlepsi drifterzy na ogumieniu nie oszczędzają. Na zawodach korzystają tylko z nowych opon i to nie byle jakich - najczęściej ...