01 Lip 2012, 13:34
Audi nie powinno być jakoś specjalnie zgnite, bo ma ocynkowaną karoserię. Jeśli zauważysz rdzę na karoserii to może to tylko potwierdzić, że auto było kombinowane i malowane całe.
Sprawdź podłogę, podłużnice od silnika i progi, wsłuchaj się w obroty silnika (czy pracuje jednostajnie, nie przerywa = częsta przypadłość starych V5), przejedź się - na pustej i prostej drodze puść kierownicę i sprawdź czy nie ściąga, zahamuj/puść kierownicę i jeszcze raz sprawdź czy nie ściąga. Z postoju na skręconych kołach rusz w prawo i w lewo dając trochę gazu (jak terkocze to przeguby do wymiany), sprawdź czy auto nie dymi na niebiesko/biało przy mocniejszym gazowaniu, podczas jazdy próbnej przetestuj auto na każdym biegu.
Po tej cenie nie spodziewaj się cudu, auto ma się trzymać kupy i jeździć żwawo do przodu.