Audi a3 1.6 98

09 Lis 2016, 00:24

1. 23
2. 59-700
3. nie mialem zadnej polisy jeszcze
4. jeszcze nic
5. luty 2016
6. audi
7. a3
8. 1998
9. 1.6
10. benzyna

chcial bym sie zorientowac czy po tym jak podniesli ceny oc bedzie mnie stac na auto. nie mam znizek, jestem mlodym kierowca i bede jedynym wlascicielem i nie mam opcji aby byc wspolwlascicielem twgo auta. licze na wasza pomoc gdyz juz w internecie nie ma nigdzie porownywarki ktora poda cene.
Lizi
Nowicjusz

Auto: Nie mam

09 Lis 2016, 10:58

Lizi napisał(a): gdyz juz w internecie nie ma nigdzie porownywarki ktora poda cene.

Jak to nie ma porównywarki, która poda cenę? Zlikwidowali porównywarki? Chyba nie...Wejdż na jakąś porównywarkę i podaj wszystkie potrzebne dane i ci wyliczą ceny OC z kilku firm.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

10 Lis 2016, 13:09

Wiekszosc porownywarek wymaga nr telefonu... i nie podaja ceny tylko dzwonia. Chyba ze zle szukan
Lizi
Nowicjusz

10 Lis 2016, 13:49

W przypadku naszej porównywarki OC i AC (link masz w podpisie) podanie numeru telefonu nie jest wymagane, aby otrzymać wyniki kalkulacji.

Po otrzymaniu kalkulacji możesz, jeśli któraś oferta będzie Ci odpowiadała, przejść na stronę ubezpieczyciela i dokończyć tam procesu zakupu ubezpieczenia.
Możesz także zamówić rozmowę telefoniczną z agentem wybranego towarzystwa (dopiero wtedy podanie numeru telefonu będzie potrzebne), jeżeli wolisz zakupić telefonicznie.
Ubea
Początkujący

Miejscowość: Wrocław
Auto: Opel Astra
Paliwo: Benzyna

11 Lis 2016, 02:34