Audi A3 1.8 1996 - problem z gazem!

22 Paź 2010, 18:49

Witam. Posiadam Audi A3 1.8 1996 r., dwa miesiące temu założyłem gaz BRC. Wszystko działało idealnie do momentu, gdy temperatura na zewnątrz spadła do ok 5 stopni, i zaczął sie problem: samochód szarpie na gazie aż nie osiągnie temperatury 90 stopni, później wszystko wraca do normy, na benzynie wszystko ok, obroty stałe. Świece, kable, wszystkie filtry zostały wymienione na nowe. Bardzo prosze o pomoc bo nawet panowie w serwisie gdzie montowany był gaz nie radza sobie z tym problemem.
michal1985
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Nowy Sącz

22 Paź 2010, 20:26

Jaki reduktor masz zamontowany,podaj jakieś dane.Moim zdaniem problem bedzie w reduktorze,niepoprawnej pracy.Sprawdzali na warsztacie wartości sondy,nieszczelność ukladu dolotowego?Reduktor powinnien być juz przy temp 70stopni gorący,może jest poprostu za mały przepływ wody.Warsztat w którym zakladałeś instalacje ma dobrą renome?
Leopard
Początkujący
 
Posty: 225
Miejscowość: zachodniopomorskie

22 Paź 2010, 20:57

Na temat gazu mamy osobny dział...
Przenisiono.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

22 Paź 2010, 21:33

reduktor GENIUS MB, SEQUENT 24 LIGHT, WTRY PAN-EVO. Na serwisie sprawdzali trzy razy poprawność działania sondy lambda, szczelność ukladu dolotowego, twierdza że jest wszystko ok, sugerują aby jeszcze wymienić cewke zapłonową która jako jedyna nie była wymieniana od nowości(przebieg 148000) ale na benzynie wszystko działa ok. Czy jest to sens wymieniac ta cewke? Firma zakladajaca instalacje ma dość dobra renome, poleciło mi ja kilkadziesiat osób które sa zadowolone ze współpracy z ta firma.
michal1985
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Nowy Sącz

24 Paź 2010, 18:09

To nie cewka. Cewka swoje wady uwidacznia na gorącym silniku. Prawdopodobnie jest za niska temperatura gazu. Należy zmniejszyć ciśnienie na reduktorze lub zamontować podgrzanie listwy wtryskowej. Bez zostawienia samochodu na noc w warsztacie- aby mechanicy mogli sprawdzić auto na zimnym silniku się nie obędzie.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Polo R WRC - premiera w Monaco
    Od 2013 roku, począwszy od legendarnego Rajdu Monte Carlo (15 – 20 stycznia), Volkswagen będzie brał udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA (WRC). W sobotę 8 grudnia, przed 250 zaproszonymi gośćmi i dziennikarzami ...
    400 obserwacji, 40 decyzji i jeden błąd co dwie minuty
    Szacuje się, że typowy kierowca co dwie minuty dokonuje 400 obserwacji, podejmuje 40 decyzji i popełnia jeden błąd(1). Większość z tych decyzji podejmowana jest nieświadomie. Jest to proces wykorzystujący wcześniej wyuczone ...