Audi A3 1.9 TDI 130 KM czy Honda Civic 1.6 110KM benzyna?

15 Cze 2009, 15:59

Witam, tak jak w temacie mam dylemat co do 2 aut, które chciałbym kupić ... Mam 21 lat, jestem studentem i będzie to moje 1wsze auto ;) Tak jak w temacie interesuje mnie Audi A3 1.9 TDI 110/130 Km z 6-biegową skrzynią oraz Honda Civic VII gen. w wersji Sport Lub nie z silnikiem V-tec 1.6 110KM ;) I tu pojawia się problem... od auta oczekuję jak najmniejszej awaryjności, w miarę ekonomicznego spalania oraz takiego silnika i układu jezdnego żeby można było sobie trochę poszaleć ;) Także mam wielką prośbę o rady oraz opinie o obydwóch autach ;) Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Zapomniałem dodać ... kwota jaką chcę przeznaczyć wynosi max. 6000 euro

W grę wchodzi także Seat Leon 1.9 TDI 110 KM/130KM
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
stajo7
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

15 Cze 2009, 18:30

Leon jest na tej samej płycie podłogowej co A3, miło się nim jeździ do tego za tą kwotę kupisz młodszego niż A3. Tyle że A3 będzie lepiej wykończone.
Leony są coraz bardziej popularne, chyba nie bez powodu ;)
Wybór należy do Ciebie.
stasiowski121

15 Cze 2009, 19:27

A3 i nie ma gadania.Ten diesel jest ekonomiczny a benzynki w Hondzie trzeba wysoko kręcić żeby uzyskać te 110km i ekonomiczna to ona nie będzie.Co do jakości to zostałbym przy Audi.Jeśli ruszysz w trasę 500-600km to szybko odczujesz dyskomfort, skrzeczące plastiki itd.Audi jest lepiej wytłumione co zdecydowanie podwyższa komfort podróżowania, nawet w miejskich korkach.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

15 Cze 2009, 22:27

Zdecydowanie A3.
krzysiekg65
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

16 Cze 2009, 11:57

Na razie jak widzę większość jest za A3 ;) A możecie mi powiedzieć jak wygląda w Audi kwestia prędkości, przyspieszenia itp i powiedzmy dalszej renowacji, np. chip tuning itp? Oraz na co zwrócić uwagę przy kupnie oraz jakie części najczęściej się psują?;)
stajo7
Nowicjusz

16 Cze 2009, 16:47