REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):Panterek,dokonałaś dość niefortunnego wyboru,AUDI A 3 tak,ale nie z tym silnikiem i nie z tego rocznika.Masz 170 konny silnik?! Na początku czyli w roku wejścia do oferty tego AUDI borykał się z problemami pękających głowic,usterki kół dwu masowych,problemy z turbosprężarką oraz z elektroniką sterującą pracą silnika.Pocenie się przewodów nie świadczy o niczym złym,natomiast jeśli mechanik dostrzegł wyciek z pod uszczelki pokrywy zaworowej,to znak,ze raczej przy silniku było już grzebane(być może głowica) i najprawdopodobniej uszczelka założona stara,wtedy raczej będzie ciekło.Musisz pierwsze autko podpiąć pod kompa a potem sprawdzić stan kondycji turbiny,jej szczelność oraz działanie łopatek o zmiennej geometrii(szarpanie).Gdzie zasysa lewe powietrze?!Jeśli tak jest w istocie,to gdzie?!Układ dolotowy.Przyczyna szarpania również mogą być problemy z elektronicznym układem sterującym pracą silnika.Jeśli masz silnik 140 konny,który został zastosowany od 2004 roku,to wyeliminowano niedomagania przez pierwsze lata produkcji,on jest dobry,polecany.
PhantomASA1 napisał(a):Panterek,dokonałaś dość niefortunnego wyboru,AUDI A 3 tak,ale nie z tym silnikiem i nie z tego rocznika.Masz 170 konny silnik?! Na początku czyli w roku wejścia do oferty tego AUDI borykał się z problemami pękających głowic,usterki kół dwu masowych,problemy z turbosprężarką oraz z elektroniką sterującą pracą silnika.Pocenie się przewodów nie świadczy o niczym złym,natomiast jeśli mechanik dostrzegł wyciek z pod uszczelki pokrywy zaworowej,to znak,ze raczej przy silniku było już grzebane(być może głowica) i najprawdopodobniej uszczelka założona stara,wtedy raczej będzie ciekło.Musisz pierwsze autko podpiąć pod kompa a potem sprawdzić stan kondycji turbiny,jej szczelność oraz działanie łopatek o zmiennej geometrii(szarpanie).Gdzie zasysa lewe powietrze?!Jeśli tak jest w istocie,to gdzie?!Układ dolotowy.Przyczyna szarpania również mogą być problemy z elektronicznym układem sterującym pracą silnika.Jeśli masz silnik 140 konny,który został zastosowany od 2004 roku,to wyeliminowano niedomagania przez pierwsze lata produkcji,on jest dobry,polecany.