Musisz sprawdzić stan turbiny no i S3 skąd przyjechało i w jakim stanie, połowa ze Szwajcarii to rozbitki.
1,8T 180 to zwykłe A3 ale fajna wersja bo ma mocniejsze graty pod maską niż np podstawowe 150 koni.
W przypadku podnoszenia mocy na pewno będzie korzystniej.
Jakie lata wchodzą w gre?
Turbo jest na wastegate czyli taki zawor ze sztangą i cięgnem więc lekka turbodziura będzie, jak dolot szczelny i całość zdrowa wtryski, świeczki ok to fajnie będzie chodzić.
LPG w porządku, ale na pewno nie najtańsza instalacja, chociaż po latach to te lpg, różnie bywa, często ludzie narzekają.
Więc lpg możliwe ale trzeba być ostrożnym bo potem z silnikiem różne cyrki się dzieją.
Natomiast 1,8T 210 to mocniejsza odmiana, po sofcie 250 koni, tutaj już auto bardziej sportowe, inny rozstaw osi, zawias i były wersje
4x4 dołączane na haldexie.
Z tym że S3 210 i 225 też to wersje 3 drzwiowe, także co kto woli.
A3 1,8T 180 do 99 też 3 drzwi potem 5 cio drzwiowe