REKLAMA
Witam
Kilka miesięcy temu zakupiłem Audi A3 8p 2.0 tdi CR kod silnika cffb. Auto miało zerwany pasek rozrządu. Po naprawie autem zrobiłem 3 tys km i zaczęło coś szurać okazało się że uszkodziła się turbosprężarka. Oddałem ją do regeneracji ukrecil się w niej wirnik. Na wałki nie było ani śladu przytarcia wałka ani przegrzania. Założyłem zregenerowana kolejne 3 tys km i znowu uszkodzona turbosprężarka i po raz kolejny ukrecony wirnik i żadnych śladów zatarcia ani przegrzania. Turbo po reklamacji założyłem i kazali mi sprawdzić koniecznie ciśnienie oleju okazuje się że na zimnym ma 2 bary jak się nagrzeje 1,3 bara a na 2000 tyś obrotów 1,8 bara. Wymieniłem pompe ale ciśnienie się nie poprawiło. Miał ktoś podobny problem, albo wie gdzie jeszcze trzeba by zajżeć