Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
mike1735 napisał(a):Wszystko fajnie, silnik zacny... Ale 2.4 to ciężki silnik, więc praca inżynierów Mazdy zapewne w tym momencie poszła się kochać może przesadzam, bo nie jest to LS1 tylko 4 cylindrowy silnik o dużej pojemności ale i tak jak pięść do nosa
W takim aucie widział bym coś pokroju 1.4 TSI twincharged, jednak opłacalność takiego swapa jest mocno dyskusyjna
kyrtapSzn napisał(a):Rozmawiałem kiedyś z gościem który miał rx8 z 1.3 a jeździł też po swapie na 2.0 vtec z Hondy. Mówił że jego dużo inaczej się prowadzi, że silnik hondy jest cięższy , auto inaczej się zachowuje na zakrętach.
Jednak te 1.3 albo kupujesz po remoncie albo kupujesz do remontu.
mk22 napisał(a):Oszczędny i daje fajne osiągi
definicje bez awaryjności są jak widać różne dbanie o to można porównać do obsługiwania Syrenki po każdej dłuższej podróży na noc pięćdziesiątka nafty do cylindrów aby rozpuscic nagarmk22 napisał(a):2.0FSI 150km. Oszczędny i daje fajne osiągi. Mało awaryjny jeżeli się o niego zadba
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI