Audi A3 czy Opel Astra? Czym się kierować? Który lepszy?

06 Paź 2013, 19:27

Witam,

Otóż na wiosnę chciałbym kupić samochód. Chciałbym na ten cel przeznaczyć myślę około 22 tysięcy złotych, z dobrym wiatrem 25. :) I zaczynam zbierać informacje, rozglądać się co i jak.

Otóż problem polega na tym, że mam dylemat.. Opla Astrę 1.9cdti za te pieniądze kupię młodszy rocznik powiedzmy coś 07 - 08, natomiast Audi 03 - 04 też myślę o 1.9 gdyż 2.0 mają różne opinie, a ten to jednak sprawdzona jednostka.

Nie znam się jakoś super na samochodach. Jeździłem Oplem Zafira własnie 1.9cdti z 2010 roku. Wiele razy, znajomy robi tym samochodem prawie 100km dziennie + dłuższe trasy, nic mu się z nim nie dzieje. Bardzo przyjemnie mi się nim też jeździ, ale to już też jest większy samochód. Nie miałem okazji prowadzić audi, więc nie mogę nic powiedzieć.

Liczę na jakieś rady, opinie osób, które posiadają te modele samochodów. Na co zwracać uwagę.

Zastanawiałem się też chwilę nad Golfem V generacji, ale jakoś mi się nie widzi. Jechałem, ale nie czułem się w nim, jestem wysoką osobą i opel jak i audi są samochodami chyba od niego większymi.

W skrócie, szukam samochodu jakiegos hatchback'a, diesla, ktory będzie uniwersalny, dojazd do miasta, czy tez wypad za miasto, ekonomiczny, jak najmniej awaryjny i nie drogi :)

Czekam na opinie, odpowiedzi, podpowiedzi.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!
IceTea161
Nowicjusz

Auto: Nie mam

06 Paź 2013, 20:17

Bierz Opla. Po co pchać się w stare Audi? Silniki 1.9 JTD (CDTI) są jednymi z lepszych diesli.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

06 Paź 2013, 23:11

:)

Zastanawiałem się też nad Peugeotem.. Ale jakoś Francuz tak.. :)

Może ktoś powie coś więcej na temat Opla czy Audi. ?
IceTea161
Nowicjusz

31 Paź 2013, 19:29

Odświeżam temat.
IceTea161
Nowicjusz

01 Lis 2013, 11:27

kieruj się zawsze małym przebiegiem ,ma być nie wytłuczony,
jurek813
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 05 1971