Audi A3 POMOC w kupnie

23 Sie 2010, 15:43

Witam, tak jak w temacie chcę kupić Audi A3 jednak nie znam się zbyt dobrze na autach, do wydania mam 11 tys i tu pojawia się pytanie czy to wystarczająca suma na tej klasy auto chodzi mi o model z silnikiem 1.8 a rocznik to 97,98 r proszę o jakieś porady czy warto kupić to auto.
Razer
Nowicjusz

Miejscowość: Białobrzegi

23 Sie 2010, 15:50

A3 to VW Golf w przebraniu, trochę ładniejsze w środku, ale silniki i zawieszenie takie same. Z 1.9 TDI za 11 tys. byłoby mało realne, ale z 1.6 lub 1.8 może uda ci się coś szarpnąć, pytanie tylko w jakim stanie będzie takie 12-13 letnie A3. Nie ma też co patrzeć czy będzie z 1996 czy z 1998, bo przy takim wieku to już większego znaczenia nie ma, podobnie jak przebieg. Najważniejsza sprawa to stan.
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

23 Sie 2010, 15:52

Za 11 tyś może być ciężko znaleźć coś w dobrym stanie. Nie mówię nie, ale nastaw się raczej że większość oglądanych samochodów w tej kwocie to będą powypadkowe ulepy. Pochodzisz po komisach a sam się przekonasz ;)
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

23 Sie 2010, 15:56

11 tyś i A3 te dwie rzeczy wykluczają się wzajemnie.
AreBie
Aktywny

Miejscowość: NML

23 Sie 2010, 18:41

Za te pieniądze raczej nie warto.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Sie 2010, 13:34