AUDI A3 - pytanie do ekspertów.

28 Lis 2008, 19:13

Witam serdecznie,

To mój pierwszy wątek tutaj, tak więc będę wdzięczny za wyrozumiałość w razie jakieś grafy. Będę również wdzięczny za pomoc.

Zastanawiam się nad zakupem używanego A3. W serwisie wyszło, że auto było malowane całe poza dachem i tylną klapą. Nie bardzo wiemy co to może znaczyć. Właściciel auta je sprowadzał i nie ma informacji na ten temat. Płyta podłogowa jest cała, szyby oryginalne. Ktoś wjechał w krzaki? Odmalował przed sprzedaniem?
Bandit
Nowicjusz
 
Posty: 1

29 Lis 2008, 00:20

Mogło być tak, że auto miało odświeżany lakier (kolor), chociaż tylna klapa była niemalowana...troszkę mnie to dziwi...auto też mogło być przetarte, ale wtedy malowany przód? Może po prostu było poobijane i właściciel doszedł do wniosku, że trzeba zrobić poprawki blacharsko-lakiernicze (często tak się robi w przypadku aut z Francji, gdyż tam auta są obijany, przerysowywane na parkingach itd.) lub też auto mogło mieć konkretną przygodę w swojej przeszłości. Skoro szyby ma oryginalne i nie były wstawiane "ćwiartki" oraz jeśli podłużnica nie była ruszona oraz koła i zawieszenie to raczej nie miało jakiejś poważniejszej przygody. Sprawdź pod maską czy wszystkie śruby są oryginalne, sprawdź przednie lampy czy są takie same i pojedź sprawdź geometrie i najlepiej oglądnąć podłużnice, bo skoro szyby i podłoga są oryginalne, to większej przygody nie miał lub też żadnej, tylko po prostu ktoś chciał odświeżyć kolor.
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2942
Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Toyota Corolla E12 T-Sport Compressor (2005–2007)
    W 2004 roku na rynek weszła, zaprojektowana całkowicie od nowa i po raz pierwszy w europejskim biurze Toyoty w Nicei, Corolla E12. W gamie pojawiła się także, najmocniejsza w historii cywilnych Corolli, wersja T-Sport Compressor. ...