Audi A3 vs Seat Ibiza IIFL

02 Lut 2010, 19:17

Witam niebawem planuje zakup auta i zastanawiam sie ktore wybrac czy Seata Ibize II FL 1.6 101 km czy Audi A3 1.8 125 km . na autko mam mniej wiecej 15-16 tysiecy i teraz pytanie czy czesci do Audi sa dluzo droższe od seatów ? Autkiem bede dojeżdżał do szkoly wiec dlatego planuje Gaz . czy utrzymanie Audi bedzie dluzo droższe chodzi mi o spalanie i czesci głownie o części :)
Lenar
Nowicjusz

Miejscowość: Łódz

02 Lut 2010, 19:19

Wsiądź gdzieś w komisie do jednego i drugiego auta i bez problemu sam zdecydujesz które nie zważając na koszty eksploatacji ;)
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

02 Lut 2010, 19:20

Niestety jestem studentem wiec nie pracuje :P dlatego patrze na kosztu utrzymania autkiem chce pojeździć z 5 latek
Lenar
Nowicjusz

02 Lut 2010, 19:32

Nie lepiej wziąść Ibizę III :

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Według mnie o niebo ładniejszy od II i mniej zwieśniaczony od A3
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: okolice Krakowa

02 Lut 2010, 19:45

NO tak wlasnie miedzy taka a Audi A3 sie zastanawiam to jest Ibiza II Fl
Lenar
Nowicjusz

02 Lut 2010, 20:02

Bierz Ibizę. Dużo taniej CI wyjdzie
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika

02 Lut 2010, 20:04

A jakieś argumenty?
Lenar
Nowicjusz

02 Lut 2010, 20:11