Audi A3 vs Seat Ibiza IIFL

02 Lut 2010, 18:17

Witam niebawem planuje zakup auta i zastanawiam sie ktore wybrac czy Seata Ibize II FL 1.6 101 km czy Audi A3 1.8 125 km . na autko mam mniej wiecej 15-16 tysiecy i teraz pytanie czy czesci do Audi sa dluzo droższe od seatów ? Autkiem bede dojeżdżał do szkoly wiec dlatego planuje Gaz . czy utrzymanie Audi bedzie dluzo droższe chodzi mi o spalanie i czesci głownie o części :)
Lenar
Nowicjusz

Miejscowość: Łódz

02 Lut 2010, 18:19

Wsiądź gdzieś w komisie do jednego i drugiego auta i bez problemu sam zdecydujesz które nie zważając na koszty eksploatacji ;)
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

02 Lut 2010, 18:20

Niestety jestem studentem wiec nie pracuje :P dlatego patrze na kosztu utrzymania autkiem chce pojeździć z 5 latek
Lenar
Nowicjusz

02 Lut 2010, 18:32

Nie lepiej wziąść Ibizę III :

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Według mnie o niebo ładniejszy od II i mniej zwieśniaczony od A3
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: okolice Krakowa

02 Lut 2010, 18:45

NO tak wlasnie miedzy taka a Audi A3 sie zastanawiam to jest Ibiza II Fl
Lenar
Nowicjusz

02 Lut 2010, 19:02

Bierz Ibizę. Dużo taniej CI wyjdzie
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jakie samochody mają 6 biegów w benzynie i manualu?
    Jakie samochody mają 6 biegową skrzynię w benzynie? Skrzynia biegów musi być manualna (6 biegów do przodu + wsteczny). Możemy wziąć pod uwagę wszystkie auta, ale generalnie chodzi tu o wszystkie samochody.
    Szukasz samochodu do XXX zł? Przeczytaj koniecznie!
    Jesteś na tym forum pierwszy raz? Szukasz porady co kupić do wybranej przez Ciebie kwoty? Użyj wyszukiwarki! Może znalazła się już odpowiedź na dręczące Ciebie pytanie, a Ty zaoszczędzisz swój czas! Dbaj o forum i ...