Audi a3, wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego

30 Paź 2012, 20:58

witam
mam problem, a mianowicie wyrzuca mi plyn ze zbiorniczka,
w oleju nie ma plynu
nie widac parowania z rury wydechowej
termostat wymieniony
plyn wycieka w 99% orzez odpowietrznik ze zbiorniczka wyrownawczego
po wymianie termostatu mechanik stwierdzil ze uszczelka jest ok
wentylator chodzi, auto odpala bez problemu
jaka moze byc przyczyna?
kingjahrs
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: audi a3

16 Sty 2013, 21:07

Odkopie temat:) może sie komuś przyda:). Miałem takie objawy w swoim audi i passacie 1.6 jak padła pompa wody.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

15 Wrz 2013, 02:17

w pompie wodnej zuzywa sie lozysko zwykle okolo 100k km!Dlatego nalezy ja wymieniac razem z paskiem rozrzadu!
Ale tu jest typowy objaw przedmuchu z cylindra do ukladu chlodzenia Uszczelka stalowo azbestowa ma przezarty rdza jeden zwoj- typowe dla subaru o przebiegu ponad 200K km!Typowe= sprawdz palcem czy zbiorniczek wyrownawczy nie jest tlusty na sciankach?- to olej z cylindrow!
Rura nie kopci bo to nie plyn dostaje sie do cylindra a odwrotnie! Cisnienie w cyl jest wyzsze niz w ukladzie chlodniczym- stad to!

von Prus
vonRygel
Nowicjusz
 
Posty: 23
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: nissan,honda,
Silnik: 2,4l- 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Avensis silnik 2.0 D-4D Powerboost
    Avensis 2.0 D-4D Powerboost rozwija moc 150 KM (o 26 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 350 Nm (w zakresie 1600-2800 obr./min., o 40 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Dzięki temu przyśpieszenie ...