Audi A4 1.8 - Problem z poduszkami

11 Kwi 2009, 10:05

Mam pewien problem. Przepraszam za nieprofesjonalne określenie problemu, ale jestem w tym totalnie zielony :P Problem tyczy się kontrolki poduszki: po wyjęciu przewodów kontrolka świeci się nadal. W czym tkwi problem?
maniekk
Nowicjusz

• 12 Kwi 2009, 18:22

ktorych przewodow??
    godfather78
    Aktywny

Miejscowość: swarzędz
    Prawo jazdy: 0- 0-1996
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: octavia II
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna

12 Kwi 2009, 22:03

Chodzi o to, że robiłem jedną rzecz w aucie. Przypadkowo odłączyłem przewody od kontrolki Airbag podczas gdy uruchomiony był akumulator. Teraz cały czas mam zapaloną kontrolkę Airbag na ekranie. Czy jest jakiś inny sposób wyłączenia jej poza komputerowym usunięciem usterki w warsztacie? Osobiście wolę sam spróbować coś naprawić, a dopiero potem oddać do mechanika. Lubię majstrować w autach, choć elektronika nie jest moją domeną.
    maniekk
    Nowicjusz

13 Kwi 2009, 05:55

wydaje mi sie ze komputer to jedyny sposob, przy okazji sprawdza ci inne rzeczy np. immobilaizer
    godfather78
    Aktywny

Miejscowość: swarzędz
    Prawo jazdy: 0- 0-1996
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: octavia II
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback

13 Kwi 2009, 12:17

No to ryzykant z ciebie...Ja osobiście nie radzę nic grzebać przy poduszce,ponieważ jak się wyzwoli,to napełnienie jest dość kosztowne.
    Dla pewnośći sprawdz jeszcze bezpiecznik od poduchy.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat