Audi A4 1.8t

21 Paź 2017, 20:30

Ale o co w tej chwili pytasz? O kupno auta czy jego serwis, bo się pogubiłem.
Musisz po prostu wiedzieć że turbobenzyny to rarytas w naszym kraju i nie każdy to ogarnie, tak jak szybki pisze, typowy gość od niemca passata może nie ogarnąć, bo tu każdy wężyk, czujnik itp może nawalić a ich jest więcej niż dwa. Podpięcie pod komputer w takim aucie to podstawa. Ale hamownie itp ja bym sobie darował, bo nikt przy kupnie/sprzedaży nie będzie tego robił. A jak już kupisz to po co sobie głowę zawracać, skoro dobrze jedzie (zakładam, że nie kupisz trupa).

Zresztą jeśli się uparłeś na A4 to lepszego silnika tam nie ma oprócz 2.0 20V, które będzie jechać jedynie poprawnie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

21 Paź 2017, 21:33

Dzieki, po prostu ten watek przerodzil sie z wyboru auta w ocene silnika i jego osprzetu :)
Zdecydowany jestem, a wybor egzemplarza tak jak z ogloszenia nr 1 bedzie na chwile obecna pewny. Potem w trakcie eksploatacji sie okaze. Zreszta ogolnie z nowszych aut po 2007 roku ciezko juz wybrac silniki bez turbo bo w zasadzie ich nie ma, a jesli sa to nie jada. Interesuje mnie raczej troche wieksza moc niz jakies 120-130 km. Mialem juz A4 1.8t tyle ze b5 z zajechanym silnikem i wielkim przebiegiem. Teraz podstawa to znalezc dobry egzemplarz b7 w stanie dobrym na chwile zakupu a serwis mysle ze ogane bo pewne doswiadczenie juz mam.
andy88
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Opel Corsa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydy dominują na rynku aut na prąd
    Polski rynek zelektryfikowanych samochodów zupełnie nie przypomina już tego sprzed kilku lat. W tym roku wybór hybryd i samochodów elektrycznych obejmuje ponad 130 modeli z wszystkich segmentów. ...