REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tak, nie mam doświadczenia, dlatego chcę się poradzić kogoś, kto się zna (i odpowiadając na prawdopodobne pytania: tak, poradziłem się taty, wujka, znajomego, ale dodatkowa osoba z internetu nie zaszkodzi).szybki napisał(a):Nie masz doświadczenia w motoryzacji
No mieszkam i tego akurat nie zmienięszybki napisał(a):mieszkasz w miejscu gdzie naprawy są bardzo drogie, w miejscu gdzie nie ma mechaników
To znaczy? Co jest nie tak z tym samochodem? Szybko się psuje, drugo naprawy, drogi w utrzymaniu?szybki napisał(a):wybierasz chyba sztandarowe g...no tego koncernu
Jakie samochody polecasz? Zależy mi na dużej pojemności bagażnika (często się przeprowadzam i muszę przetransportować praktycznie cały dom), a także nie chcę kupować 20-letniego samochodu, tylko coś nowszego.szybki napisał(a):Poszukaj czegoś prostego tak żebyś nie musiał się stresować
Nie i nie (chociaż myślę nad tym, żeby w przyszłości wrócić na stałe do polski, jednak na pewno nie w najbliższych kilku miesiącach)szybki napisał(a):czy masz tam na miejscu jakiegoś ogarniętego mechanika ? Czy wracasz do Pl od czasu do czasu tak żeby na spokojnie zrobić serwis ?
Chcę po prostu jechać. To wszystko.szybki napisał(a):potrzebujesz doznań ? A moż wsiadasz do auta i masz przejechać z punktu A do B ?
Obecnie 8000euro.szybki napisał(a):Jaki masz budżet ?
To znaczy, dla mnie samochód ma po prostu jeździć, ale i mieć jakiś komfort. Nie chcę wsiadać do starszego samochodu, gdzie są szyby na korbkę, etc. Dlatego szukam czegoś nowszego, co nie posiada wyposażenia premium, ale jakiś komfort zapewnia. Nie musi mieć podgrzewanych foteli, elektrycznej deski rozdzielczej, etc, ale przynajmniej taką kamerę cofania (co właśnie w 20letnich samochodach jeszcze nie znalazłem).szybki napisał(a):Co do aut 20 letnich to nie jest taki głupi pomysł jak się wydaje