Audi A4 Avant - Czy samochód z tego ogłoszenia jest warty swojej ceny?

Wczoraj, 10:04

Witam. Obecnie mieszkam w Holandii i tutaj chcę kupić samochód. Po spędzeniu kilkunastu dni na szukaniu udało mi się znaleźć coś (przynajmniej dla niedoświadczonego mnie) w miarę dobrego. Nie znam się zbytnio na motoryzacji, ale przynajmniej z opisu samochód wygląda na dobrze utrzymany.

Link do oferty (po holendersku).

Link do strony RDW (też po holendersku)

Raport premium w załączniku (trochę po angielsku, trochę po holendersku)

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Kogucik1234
Nowicjusz

Wczoraj, 10:24

Nie masz doświadczenia w motoryzacji, mieszkasz w miejscu gdzie naprawy są bardzo drogie, w miejscu gdzie nie ma mechaników i wybierasz chyba sztandarowe g...no tego koncernu.
Poszukaj czegoś prostego tak żebyś nie musiał się stresować.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Wczoraj, 11:20

szybki napisał(a):Nie masz doświadczenia w motoryzacji
Tak, nie mam doświadczenia, dlatego chcę się poradzić kogoś, kto się zna (i odpowiadając na prawdopodobne pytania: tak, poradziłem się taty, wujka, znajomego, ale dodatkowa osoba z internetu nie zaszkodzi).

szybki napisał(a):mieszkasz w miejscu gdzie naprawy są bardzo drogie, w miejscu gdzie nie ma mechaników
No mieszkam i tego akurat nie zmienię

szybki napisał(a):wybierasz chyba sztandarowe g...no tego koncernu
To znaczy? Co jest nie tak z tym samochodem? Szybko się psuje, drugo naprawy, drogi w utrzymaniu?

szybki napisał(a):Poszukaj czegoś prostego tak żebyś nie musiał się stresować
Jakie samochody polecasz? Zależy mi na dużej pojemności bagażnika (często się przeprowadzam i muszę przetransportować praktycznie cały dom), a także nie chcę kupować 20-letniego samochodu, tylko coś nowszego.

Za pomoc z góry dziękuję.
Kogucik1234
Nowicjusz

Wczoraj, 12:03