REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Słabe napięcie. To jest pomiar po całej nocy czy w niedlugim czasie od wyłączenia silnika?JaCuS08 napisał(a):Na postoju :
-12,28V
Zbyt wysokie skoki napięcie 14V by było ok ale nie może spadać do 8V. Tu może być winny regulator napięcia.JaCuS08 napisał(a):Na włączonym silniku :
-14.00V i skacze nawet do 6,00V
To samo co wyżej. Czy jak dodasz trochę gazu zwiekszając obroty napięcie wzrasta do przynajmniej 14V?JaCuS08 napisał(a):Na włączonym silniku z Włączonym podgrzewaniem szyb, Światłami Drogowymi(Długie), Włączonym Nawiewem na maksa:
- 13, 38V i też skacze nawet do 4,00V
Możesz sprawdzić na nim napięcie podczas pracy i porównać z tym co jest na akumulatorze. Miernikiem podpinasz się pod plusowe złącza alternatora masę możesz wziąć z silnika.JaCuS08 napisał(a):Alternatora nie sprawdzałem bo nie wiem jak się podpiąć Multimetrem do niego
Przy takich wartościach ti i tak masz szczęście że jakoś odpala. Generalnie tak jak pisze [email widoczny po zalogowaniu] Jak napięcie spoczynkowe akumulatora spada poniżej 12,5V to trzeba się liczyć z jego wymianą. W twoim przypadku w pierwszej kolejności należy naprawić ładowanie.JaCuS08 napisał(a):Po nocy pomiar jest taki sam a nieraz wynosi 12,00 V
No to koniecznie trzeba do niego zajrzeć, same pomiary na to wskazują. Daj znać jak już będziesz po...JaCuS08 napisał(a):Zaobserwowałem jeszcze hałas z Alternatora jakby coś obcierało.
A jak przekręcasz zapłon to się świeci?JaCuS08 napisał(a):zastanawia mnie jeszcze jedno czemu kontrolka akumulatora się nie pali podczas jazdy jak to wszystko wskazuje na regulator ?
Czyli tu jest wszystko ok z tego co piszesz.JaCuS08 napisał(a):Jak Przekręcam zapłon to Tak, świeci się jakąś sekundę,dwie po odpaleniu.