Audi A4 B5 1.8 125 KM ADR szarpanie silnikiem

27 Gru 2015, 20:56

Witam.
Mam problem z moim autem ( Audi A4 B5 1.8 125 KM ADR 1995r posiada gaz sekwencje )
Zacznę od początku przed zimą postanowiłem doładować akumulator prostownikiem , odpiąłem akumulator od auta ładował się cała noc rano go podpoiłem z powrotem i się zaczęło :) mianowicie po odpaleni zimnego auta chodzi bez zarzutu do momentu gdy wskazówka od temperatury osiągnie 90 stopni potem auto zaczyna szarpać przy ruszaniu np. w korku i przy zmianie z biegu 1 na 2 a z rury wydechowej idzie biały gęsty dym że w lusterku za mną jadącego auta nie widać :) od biegu 3 w gorę jedzie już normalnie. Problem zostaje do momentu aż nie odepnę ponownie akumulatora potem przez jakieś 30 km spokój i znowu to samo . Wymienione zostały : świece , filtry, olej, kable WN wymienię koło środy ,cewka też była już raz wymieniana Orientuje się ktoś może w czym tkwi problem albo spotkał się u siebie z taką sytuacją ??? Po podpięciu pod komputer nie wykazało żadnych błędów ,czytałem jeszcze gdzieś w internecie że trzeba po odłączenie akumulatora potem przeprowadzić adaptacje przepustnicy prawda ??? Tylko nie wiem czy w takim starym aucie też jest to wymagane :D
xdamianpx
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 08 1985
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8 125 KM ADR
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

27 Gru 2015, 22:51

może coś z kablami od klem
Teco
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Żnin
Auto: Audi

28 Gru 2015, 20:34

spróbuj np odpiąć akumulator na 40 min, zapal nie dotykając pedału gazu aż się nagrzeje, i jeździj tak na benzynie, wyłącz całkowicie instalacje lpg i wtedy zobacz czy problem będzie wracał
liku025
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 05 03 2010
Przebieg/rok: 46tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: D14a3
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

29 Gru 2015, 16:46

Wymieniłem dzisiaj kable i nadal szarpało .
Podjechałem do innego elektryka niż ostatnio nie wiem skąd wytrzasnął ten sposób chyba gdzieś w Afryce na pustyni to opatentował :D ale jak na razie auto chodzi od 70 km bez zarzutu nawet w korku przy ruszaniu nie szarpie przy 90 C . A wiec podjechałem kazał mi poczekać z 20 min aż auto trochę ostygnie otworzył maskę odłączył akumulator potem odłączył cewkę ( kostkę + jeden kabelek ) podłączył ponownie akumulator włączył zapłon kręcił przez chwile rozrusznikiem bez podłączonej cewki potem wyłączył kluczyk podłączył cewkę i odpalił auto i koniec akcji .
xdamianpx
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 08 1985
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8 125 KM ADR
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bulli Summer Festival w Wolfsburgu - polscy fani
    Z okazji 70 lat modelu T w Wolfsburgu, w parku Allerpark, oddalonym niecałe półtora kilometra od samego Autostadt, w dniach od 3 do 6 sierpnia odbył się Bulli Summer Festival. Tereny parku przeistoczone zostały w ogromną ...