Audi A4 B5 1,8/125 KM

08 Paź 2013, 19:06

Panowie mam taki problem ,zaczęło się gdy auto trafiło do mechanika na wymianę rozrządu (cały kompletny z tłumikiem drgań) , może to zbieg okoliczności ? nie wiem.
Odpalam auto i po 4 sek strzela w kolektor ssący , więc gaszę i znowu odpalam i strzela w kolektor ssący , gaszę i zapalam i pracuje normalnie , rada gazownika (byłem wymienić filtry i świece) wlać preparat do czyszczenia układu paliwowego.Wlałem preparat STP i zrobiłem 300 km na samym BP .Odpalam auto chodzi normalnie bez strzałów (minimalnie falują obroty) dodaje gazu od razu strzela w kolektor ssący , ale jak go przegazuje do ponad 4 tyś obrotów chodzi normalnie , lub jak odpalę auto i poczekam około 30 sekunt i dodam gazu to normalnie chodzi bez strzałów .Dodam że czujnik temp zmieniałem na orginalny
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

10 Paź 2013, 20:24

Nikt nic nie doradzi ?? :(
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

12 Paź 2013, 20:32

Wymieniłeś kable WN? One też mogą być sprawcą opisanego problemu.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5298
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

13 Paź 2013, 21:20

No właśnie nie wymieniałem bo komplet kabli (2szt) + 2 fajki to prawie 300 zł , to trochę drogo na eksperymenty :bored:
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4

14 Paź 2013, 10:31

Jeżeli zależy Ci na sprawnej i bezpiecznej pracy auta,silnika podczas podróży,to warto pokusić się o wymianę kabli,co prawda nie należą do tanich,ale tym sposobem wykluczysz też kilka powodów dla których drga i pojawiają się inne problemy.
MotoAutko
Początkujący
 
Posty: 181
Prawo jazdy: 14 03 2002
Auto: Seat Leon 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

15 Paź 2013, 20:44

idąc tym tokiem myslenia trzeba by wymienić aparat zapłonowy pompę paliwa przepustnicę przepływomierz sondę itp :oops: niestety takie zabawy mogły by się zakończyć wydaniem większej kwoty na części niż kosztował samochód :? ,jutro mechanik zagląda w rozrząd czy jego kolega po fachu dobrze go poskładał , więc będę jutro trochę mondrzejszy :)
marek1970
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 14 12 1988
Auto: VW T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Klasyki Audi na Goodwood Festival of Speed
    Na linii startowej tegorocznego Goodwood Festival of Speed, który w dniach od 4 do 7 lipca odbędzie się w południowej Anglii, Audi Tradition wystawi trzy historyczne samochody. Do angielskiej Mekki miłośników ...