02 Lip 2011, 22:06
Jeśli rozważasz A4 1.8T to zapewne liczysz się również z ich stanem na polskim rynku wtórnym.
Najlepiej wg. mnie byłoby gdybyś sobie porównał pomiary elastyczności dostępne w necie obydwu silników, następnie się nimi przejechał a na końcu wziął tego który będzie w lepszym stanie. Myślę, że to właśnie V6 powyżej setki pójdzie lepiej pomimo braku doładowania. Z drugiej strony 1.8T żyje dopiero powyżej 4 tyś, wówczas idzie również bardzo dobrze tyle, że spali sporo, dodatkowym atutem jest możliwy chip na 180 KM i wówczas już naprawdę jest czym zebrać samochód.
Osobiście posiadam 80 - tke 2.6 V6 i przebieg momentu ma on bardzo sprzyjający wyprzedzaniu, radzi sobie bardzo dobrze, nie trzeba sięgać do lewarka. W A4 ten silnik również jest.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."