Magda93 napisał(a):i powiem ci szczerze że zrobiłam już 16tyś
I na podstawie 16 tyś.km stwierdzasz czy coś jest ok... czy nie ok...
Jeszcze raz Ci powtarzam że stwierdzam fakty na podstawie oglądania u kolegi mechanika kilkunastu aut miesięcznie na podnośniku i za każdym razem są te same usterki.
Więc jeżeli porównujesz doświadczenie przejechania 16 tyś.km. z tym co widzi na codzień osoba naprawiająca te auta to ok.potwierdzam 16 tyśkm. można przejechać bez awarii.
Magda93 napisał(a): Przecież logiczne że w V6 koszty będą większe, a popyt w Polsce na takie silniki jest marny.
No właśnie chyba nie logiczne ponieważ są marki które w ofercie większośc aut posiadają R6/V6/V8 i jakoś się sprzedają bez wiekszych problemów. Więc bardziej kłania się kwestia jakości niż ilości cylindrów.
Oczywiście szybciej sprzedaż TDi wieśwagena niż V6 ale nie popadałbym w paranoje.