Audi a4 b5, otomoto czy warto?

07 Cze 2013, 11:27

No i wszystko jasne . Przecież logiczne że w V6 koszty będą większe, a popyt w Polsce na takie silniki jest marny.

To dziwne bo ja mam inne doświadczenia z tym modelem .Ta awaryjność którą opisujesz to dla mnie jakaś fikcja.
I piszę to z własnego doświadczenia gdyż mam B5 po lifcie z 99r.
i powiem ci szczerze że zrobiłam już 16tyś bez żadnych problemów
A jakość wykonania i przyjemność z prowadzenia OGROMNA.

Wszystko wyolbrzymiasz przyjacielu :yes:
Ostatnio edytowany przez Magda93, 07 Cze 2013, 12:02, edytowano w sumie 1 raz
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

07 Cze 2013, 11:39

trochę już przesadzacie,spokojnie można kupić dobrą a4 do 10k,znajomy ponad rok temu kupił sprowadzoną w benzynie 1.8 z 97 za 9,5k i póki co nie wymienił w aucie nic poza olejem i filtrami,leje i jeździ bardzo zadowolony z zakupu,drugi znajomy ponad 2 lata temu kupił a4 z 95 w dieslu 1.9 90km w automacie i to za naprawdę niską cenę jak na tamten czas bo tylko 9k,do dziś jeździ zadowolony i wcale wiele do niej nie dołożył,z tym zawieszeniem też nie popadajmy w paranoję jak ktoś lata po dziurach jak po autostradzie to nic dziwnego,że co chwila musi je wymieniać
luk8787
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: seat toledo
Silnik: 1.9 tdi 90km

08 Cze 2013, 16:35

Magda93 napisał(a):i powiem ci szczerze że zrobiłam już 16tyś


I na podstawie 16 tyś.km stwierdzasz czy coś jest ok... czy nie ok...
Jeszcze raz Ci powtarzam że stwierdzam fakty na podstawie oglądania u kolegi mechanika kilkunastu aut miesięcznie na podnośniku i za każdym razem są te same usterki.
Więc jeżeli porównujesz doświadczenie przejechania 16 tyś.km. z tym co widzi na codzień osoba naprawiająca te auta to ok.potwierdzam 16 tyśkm. można przejechać bez awarii.

Magda93 napisał(a): Przecież logiczne że w V6 koszty będą większe, a popyt w Polsce na takie silniki jest marny.


No właśnie chyba nie logiczne ponieważ są marki które w ofercie większośc aut posiadają R6/V6/V8 i jakoś się sprzedają bez wiekszych problemów. Więc bardziej kłania się kwestia jakości niż ilości cylindrów.
Oczywiście szybciej sprzedaż TDi wieśwagena niż V6 ale nie popadałbym w paranoje.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11081
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Cze 2013, 17:23

szybki napisał(a):Więc jeżeli porównujesz doświadczenie przejechania 16 tyś.km. z tym co widzi na codzień osoba naprawiająca te auta to ok.potwierdzam 16 tyśkm. można przejechać bez awarii.

Ale pierdoły wypisujesz.
Moja a4 tdi ma nalatane 400.000 . Auto regularnie serwisowane w ASO do 360.000 , i podczas jego obsługi wymieniane tylko elementy eksploatacyjne. Pużniej prócz oleju i filtrów, nic.
Auto ma ORI zawiasy .

No to wygląda na to że na ten twój warsztat ściągają same trupy :) .
ps Po lifcie w B5 poprawiono szereg rzeczy geniuszu.
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

08 Cze 2013, 17:46

Widze że niektóre osoby z tego forum nie potrafią doradzić tylko beda drążyć zbędną dyskusje kto lepiej wie..
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

08 Cze 2013, 18:58

Magda93 napisał(a):
ps Po lifcie w B5 poprawiono szereg rzeczy geniuszu.


Nie rozumiem co poprawili skoro twierdzisz że było tak zaje fajnie :D

No i jeszcze zwróć uwagę na budżet autora tematu...

Magda93 napisał(a):No to wygląda na to że na ten twój warsztat ściągają same trupy :)


Spox. Zawsze sobie można jakoś wytłumaczyć słuszność zakupu auta szczególnie że już z tych 400tyś.kmów zrobiłeś 16tyś.
Muszę chłopaków w warsztacie uświadomić że mają pecha....i tak 30 razy w roku ten pech ich prześladuje hmmm... :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11081
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kalkulator LPG
    Kkalkulator pozwala obliczyć szacunkową różnicę w kosztach eksploatacji samochodu w zależności od zasilania silnika benzyną, a gazem (LPG). Na podstawie danych wprowadzonych do formularza obliczymy przyblizony czas ...

09 Cze 2013, 12:05

Niezły z ciebie mechanik że wiesz wszystko o b5, ale co poprawiono po lifcie to już "d..a blada".
Tak zwany warsztat u pana "Ździcha" :naughty: :yes:
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

09 Cze 2013, 12:33

Magda93 napisał(a):Niezły z ciebie mechanik że wiesz wszystko o b5, ale co poprawiono po lifcie to już "d..a blada".
Tak zwany warsztat u pana "Ździcha" :naughty: :yes:


Ale to Ty napisałeś że przesadzam w gatce na temat a4 przedlifta a później stwierdziłeś że coś poprawili po lifcie więc sam zaprzeczasz sobie bo jeżeli cos poprawili to znaczy co zrobili skoro twierdzisz że było ok. przedliftem.

Nie jestem mechanikiem i w d..pce mam co było przed liftem i po lifcie, jestem kierowcą bardzo dużo jeżdżącym któremu zależy na bezawaryjnej jeździe. Więc w ramach oszczędności swoich pieniędzy próbowałem wszystkie opcje włącznie z a4 i akurat a4 nie jest autem na którym można zoszczędzić kasę.
Do tego idę do mechanika który naprawia audiole i mam obraz szczęścia właścicieli tych aut... więc zacny widok.... no ale wiem napiszesz że to wszystko trupy no ale jeżeli rocznie przewija się ileśdziesiąt aut tej samej marki i mają zepsute to samo no to chyba o czymś świadczy.


Ty snujesz wywody na podstawie swoich 16 tyś.km a ja robię 70tyś.km rocznie a tam gdzie pracuje robi się osobówkami w sumie 300-400tyś.km więc wiem co się psuje a co nie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11081
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe