
Pionek napisał(a):Jedź takim T5 na hamownie zobaczymy czy chociaż ze 120 Nm będzie miał przy 1500 obrotów, to co podaje producent to jedno, rzeczywistość to drugie
Kolego, właśnie przytoczyłem wykres z hamowni niezależnej, a nie fabryki...
Pionek napisał(a):Natomiast nie ma diesli które mają max moment przy 4 tys..
Napisałem tak? Nie. Przy 4 tyś to one już nie mają mocy, wykres leci w dół (KM, nie NM) więc trzeba wrzucić kolejny bieg. Benzyna nadal przyspiesza bez bawienia się lewarkiem.
Pionek napisał(a):Warto się zastanowić dlaczego Honda Type R setkę robi podobnie jak konkurent
Bo ma dużo mocy? Długie biegi? Wiesz do ilu się kręci?
Pionek napisał(a):klasyk gatunku 1,9 tdi 150 mimo że ma większy moment setkę osiąga podobnie jak 1,8T 150 ale na elastyczność połyka w całości 150..
W jakim aucie? Bo rozumiem, że nie porównuejsz dwóch innych. I podaj testy elastyczności.