Uwierz mi nie mylę się
Wątek nie dotyczy Tiguana z ,,tym,, silnikiem tylko Audi A4 B8 dlatego chwalę ten silnik który był montowany w Audi.
Wiesz zapewne że silniki w Audi/VW mimo tej samej pojemności i liczby koni mają różne oznaczenia? I nie są to tylko oznaczenia modelowe a raczej konstrukcyjne. Sinik silnikowi nie jest równy mimo tej samej liczby koni i pojemności. Wiesz może jakie oznaczenie silnika miał ten Tiguan ?
Z DPF-em miał problem ? Autem jeździł w mieście czy w trasie ? Umiał wypalać DPF ? Wypalał kiedyś komputerowo ? Może miał czujnik do wymiany i tego nie zrobił a później DPF się zapchał? Wiesz ja już widziałem różne rzeczy jak do aut z DPF-em lali olej z normą VW 505 01 gdzie oczywiście olej powinien mieć normę 507 00.
Raz w serwisie Citroena w Warszawie na Krakowskiej nalali do C5 z DPF-em normalnego oleju bo chyba zapomnieli że mają wlać nisko-popiołowy
różne są przypadki...
Ok to tak precyzując Twoją wypowiedź. Kolega miał Tiguana 2.0TDI 140 koni?
Bo te trzy konie stanowią różnicę jak diesel z turbiną i bez turbiny.
2.0TDI 140 koni - sinik oparty na pompwtryskiwaczach ale nie tylko, ogólnie wadliwa konstrukcja
np. w Tiguanie jest 140 koni na Common Rail ale to nie jest ten sam silnik co w A4 B8 2.0TDI 143 konie CR
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]