
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):Z 1,8tfsi lepiej nie mieć do czynienia ale zależy, bo jak na prawdę zadbany i mały przebieg to ewentualnie, biorąc pod uwagę też że np. ktoś coś działał.
A tak w ogóle czy serio naprawa problemu olejowego już dziś to takie grube tysiące? wg mnie gdzieś tam ktoś wspominał że to już dziś nie problem i da się to za parę tys załatwić niekoniecznie połowa wartości auta.
Nie wiem jak to jest bo czas leci do przodu a ten problem od dawna jest znany.
Inna sprawa że A3 8P to kompakt a A4 B8 to klasa wyższa no i chyba..? A4 B8 nowsze konstrukcyjnie? Bo przecież 8P to Golf V niejako.
wbrew pozorom auta z kiepskimi silnikami z dużymi przebiegami są godne uwagi, no bo skoro już tyle na blacie, to albo wyjątkowo udany egzemplarz bez wady X, powszechnie uznanej w tym modelu za występującą, albo... ta wada została już usunięta przez właściciela, bo wóz musiał być mobilnyPionek napisał(a):Ja raczej miałem na myśli takie opcje:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... 1aa85d2582
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI